بستگی داره !
نسبت به تجربه ای کخه توی مبحث تبلیغات دارم( نه از دید یک فروشنده) تبلیغاتی نتیجه میده که بیننده خودش بطرفش کشیده بشه
تبلیغاتی که توسط یاهو ارسال میشه به دلیل عدم استفاده صحیح الان تبدیل شده به یک ابزار بسیار نامناسب بطوری که اکثر افزاد با برخورد این قبیل ایمیل ها بلافاصله از باکسشون حذفش میکنند چون واقعا آسایش رو از آدم میگیره
مزیت هاش اینه که در زمانی بسیار کم و بدون نگرانی میتونی ایمیل ها رو ارسال کنی بطوریکه وقتی یک ایمیل میفرستی بسته به تعداد اعضای هر گروپ احتمال داره 800 تا به بالا ایمیل ارسال شده باشه یعنی در واقع شما زمان ارسال یک ایمیل رو خرج کردی ولی عملا 800 ایمیل ارسال شده داری
اما بسته 0.4 یک بسته استاندارد از نظر ایمیل مارکتینگ هست مشکلاتش اینه که زمان میبره یعنی شما باید دونه دونه ایمیل ها رو بصورت دستجات 50 تایی یا ... ارسال کنی
مزیتش اینه که هدف مشخصه یعنی شما میخوای برای افراد خریدار فیلم وسریال ایمیل بزنی دسته این قبیل ایمیل ها رو انتخاب میکنی
در واقع معلومه برای کی داری ایمیل میفرستی ولی در یاهو گروپ اینطوری نیست
باید دید کدوم مقوله برای شما بعنوان الویت مطرح هست