Tikweb
Registered User
- تاریخ عضویت
- 4 دسامبر 2012
- نوشتهها
- 232
- لایکها
- 136
درودیه تیکت من دادم بهشون 1 ماه بعد هم شد جواب ندادن . فایده نداره
اگر دیدید تیکتی بیشتر از یک روز یعنی 24 ساعت پاسخ داده نشد ریپلای کنید حتما پاسخ داده میشه
درودیه تیکت من دادم بهشون 1 ماه بعد هم شد جواب ندادن . فایده نداره
تشکر که همچنان درک نمیکنید ! ما قصد داشتیم سرور شمارو از سرور جدید با کیفیت بهتر تحویلتون بدیم اما خب انگار اصرار دارید هر چه سریعتر تحویل بگیرید...
جوری برخورد میکنید انگار خدایی ناکرده دزدی کردیم از شما ...!
تا شب سرور شما رو با کانفیگ مورد نظر تحویل میدیم
لطفا پاسخ هاتون رو حذف کنید
مشکل حل شدهمن هفته پیش یک هاست وب خریدم ازشون و یک بکاب از هاست قبلیم بهشون دادم ولی متاسفانه تیکت رو خیلی دیر جواب دادن مجبور شدم از یه جای دیگه هاست بخرم متاسفانه.
تقریبا میتونم بگم در مورد بخش دامنه نارضایتی نداشتیم ... ! نزدیک به 5 ساله چند هزار دامنه برای مشتریانمون ثبت کردیمثبت دومین تیک وب چطور هست ؟
بله مشکل حل شده و از یه میزبانی دیگه سرویس خریدم چون کارمنداتون پیگیری نکردند.مشکل حل شده
تیکت بدید هزینتون برگشت داده بشهبله مشکل حل شده و از یه میزبانی دیگه سرویس خریدم چون کارمنداتون پیگیری نکردند.
دو روز وقتم و پولم هدر رفت و دو روزم سایتم در دسترس نبوده.
اون که صد در صدتیک وب به نظر بنده آینده خوبی داره.
شاید اوایل کارشون پستی و همواری زیاد داشتن ولی مشخصا تحمل کردن و از مشکلات کم و بیش گذتشتن.
امیدوارم موفق باشید
من نمی دونم چرا کلا احساس خوبی نسبت به تیک وب دارم ...
امکانات اضافه مخفی کردن whois رو هم به ثبت دامنه کاشکی اضافه کنید ...
پ.خ کنید شخصا پیگیری میکنم
اشتباه متوجه شدین!پ.خ کنید شخصا پیگیری میکنم
مشکل شما امروز حل شدهمن تقریبا 10 روز پیش از تیک وب خرید هاست داشتم که ایکاش نکرده بودم
اتصال سایت به دیتابیس به خاطر مشکل هاست قطع شد و تیک وب جواب درخواست های پشتیبانی رو نمیده ، گفتگوی آنلاین می نویسه اپراتور آنلاین موجود نیست تلفن ها رو هم جواب نمیدهند
کنند مجموعه ای در هم آمیخته از بدی و کمی کاستی نقص و ضعف
به خاطر عدم مسئولیت پذیری این افراد بنده امروز 1 میلیون تومان ضرر دادم چون جلسه ای برای همکاران جدید گرفتم که با آبروریزی تمام اجرا شد چون دسترسی به سایت نداشتیم. متأسفم
نگران نباشید عزیز بنده تا امروز صبح یک سفر سه روزه بودم و شخص دیگه ای که در دپارتمان فنی هست قادر به حل این مشکل نبودچه خوب همین الان حل شد
چرا تا داد و بیداد نباشه مشکل رو حل نمی کنید
چرا جواب تلفن نمیدید
چرا جواب تیکت رو دیر می دید
من نگران ادامه همکاری با شما هستم
لطفا پاسخگو باشید