برگزیده های پرشین تولز

اخبار سخت افزار

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29

تضمین MSI برای حداکثر فرکانس و سازگاری رم‌های DDR5 با تکنولوژی Memory Boost​


چیزی تا عرضه اولین پلتفرم های سازگار با نسل بعدی حافظه‌های رم یعنی DDR5 باقی نمانده و بسیاری از سازندگان نسل جدید رم‌های خود را معرفی و آماده عرضه به بازار کرده اند. پردازنده‌های Alder Lake اینتل اولین پلتفرم‌های سازگار با رم‌های DDR5 محسوب می‌شوند که احتمالا تا یک ماه آینده معرفی و راهی بازار خواهند شد. این پردازنده‌ها از رم‌های DDR4 نیز پشتیبانی می‌کنند و طبق گمانه زنی ها، مادربردهای با چیپست‌های رده بالا در نسل بعدی از DDR5 و چیپست‌های میان رده و پائین رده به پشتیبانی از DDR4 ادامه خواهند داد. مسلما سازندگان مادربرد برنامه های ویژگی‌های برای نسل حافظه‌های DDR5 دارند. MSI به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیگران صنعت مادربرد با تکنولوژی Memory Boost نوید حداکثر فرکانس و سازگاری را به کاربران مادربردهای نسل بعد خود می‌دهد.

تکنولوژی Memory Boost مادربردهای MSI برای حافظه های DDR5​

MSI، این سازنده سرشناس تایوانی همکاری خود با برخی از مهم‌ترین سازندگان رم از جمله G.Skill، Kingston Fury، Micron، Corsair و ADATA XPG را تائید کرده است. هدف از این همکاری اطمینان از نهایت سازگاری و پشتیبانی مادربردهای MSI از رم های DDR5 با بالاترین فرکانس کاری برای پلتفرم‌های نسل‌های بعد اینتل و AMD بوده است. MSI از تکنولوژی Memory Boost به عنوان یکی از کلیدی ترین قابلیت‌های نسل بعدی مادربردهای خود یاد می‌کند و معتقد است این فناوری در تجربه کاربری کاربران مادربردهای این شرکت نقش بسزایی خواهد داشت.



MSI-DDR5-Memory-Boost-Technology-_1-2060x1159-2.jpg.webp


البته Memory Boost منحصر به رم‌های DDR5 نیست و MSI همین حالا نیز از این تکنولوژی برای رم‌های DDR5 در نسل فعلی مادربردهای خود بهره می‌برد که به رسیدن به نهایت سازگاری و راندمان رم‌ها کمک می‌کند. کاری که با رم‌های DDR5 انجام خواهد شد دقیقا همان کاریست که در حال حاضر مموری بوست با رم‌های DDR4 انجام می‌دهد. ADATA نیز ضمن تائید همکاری خود با MSI اعلام کرده در تلاشند که مطمئن شوند به حداکثر سرعت 8400 مگابیت بر ثانیه بر روی مادربردهای MSI دست پیدا می‌کنند. هدفی که در حال پیشرفت می‌باشد.

Alder Lakeها و پشتیبانی از هر دو نسل رم‌های DDR4 و DDR5​

همان طور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد، نسل دوازدهم پلتفرم‌های اینتل که با عنوان Alder Lake شناخته می‌شوند از هر دو نسل حافظه‌های رم DDR4 و DDR5 پشتیبانی می‌کنند. این بدین معناست که سازنده مادربرد تعیین می‌کند که یک مادربرد از کدام نوع حافظه‌ها پشتیبانی کند. در حالی که پهنای باند اولین نسل از رم‌های DDR5 به طور قابل توجهی افزایش یافته اما زمان تاخیر این رم‌ها کمی بالاتر از حافظه‌های DDR4 نیست. اما انتظار می‌رود سال آینده رم‌های با مشخصات فنی بهتری از راه برسند. ضمن اینکه سازندگانی همچون MSI با فناوری‌هایی همچون Memory Boost تلاش می‌کنند که زمان تاخیر را تا حد امکان کاهش دهند.

به طور کلی پتانسیل رم‌های DDR5 بسیار بالاست و همین حالا هم گزارشاتی مبنی بر اورکلاک این حافظ‌ها به فرکانس بیش از 10 هزار مگاهرتز نیز منتشر شده، پس در سال‌های آینده شاهد کیت‌های اورکلاک شده با فرکانس‌های خیره کننده خواهیم بود.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
تست و برررسی درایو MSI SPATIUM M470 با ظرفیت 1 ترابایت توسط GURU3D و کسب نشان Storage Sweetness

سری M درایوهای MSI SPATIUM به عنوان جدیدترین لاین آپ محصولات SSD یا به شکل دقیق‌تر M.2 NVMe SSD معرفی شدند و در ابتدا شامل سه محصول خواهند بود. این سه درایور M480 و M470 و M370 نام دارند که در قالب دو مدل PCIe Gen 4.0 و یک مدل PCIe Gen 3.0 با فرم فاکتور M.2 2280 ارائه خواهند شد.در واقع MSI به دنبال گسترش برند خود به عنوان یک برند رایانه شخصی معتبر است و مشخصا SPATIUM می‌تواند حضور آنها را در بازار بهبود داده و اکوسیستم شرکت را پیشرفت دهد. این SSDها با 3D NANDهای بسیار با کیفیت و متراکم توید شده‌اند تا بهترین کارایی و طول عمر را برای حرفه‌ای‌ها، خالقین محتوا و گیمرها به همراه داشته باشند. در عین حال برای دو مدل M480 و M470 حافظه کش DRAM و برای تمام مدل‌ها حافظه کش SLC در نظر گرفته شده است.

درایو SPATIUM M480 کارایی در سطح جدیدی را برای خالقین محتوا و گیمرها فراهم می‌کند. با توجه به حضور استانداردهای PCI Express Gen 4.0 و NVMe 1.4 ما شاهد سرعت خارق العاده خواندن ترتیبی تا 7000 مگابایت بر ثانیه و نوشتن ترتیبی 6850 مگابایت بر ثانیه هستیم. M480 در سه ظرفیت به بازار عرضه خواهد شد، 500 گیگابایت، 1 و 2 ترابایت. این مدل سریع‌ترین نمونه لاین آپ SPATIUM می‌باشد.




















 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
ام اس آی مدتی است که با هدف گسترش سبد محصولات خود، پاور یا منبع تغذیه را به خط تولید محصولاتش اضافه کرده است. دو سری از پاورهای این شرکت با کد MAG و MPG تا کنون روانه بازار شده اند که در این مطلب سری اقتصادی MAG را معرفی می کنیم.

پاور های سری MAG ام اس آی در دو بازه قدرتی MAG A550BN و MAG A650BN یا 550 وات و 650 وات تولید شده اند. این سطح از پاورها را باید به عنوان یک رده اقتصادی ورودی شناخت که با وجود فرم فکتور ATX قابلیت استفاده در بسیاری از کیس ها را دارد. هدف اصلی این سری از پاورها، گیمرهای تازه کار یا گیمرهایی با سخت افزارهای اقتصادی است.


ام اس آی برای تجربه ای ویژه، در کنار پایداری عملکرد، زبان طراحی چشم نوازی را برای این سری در نظر گرفته است. طراحی بدنه پاور تا حدی تداعی کننده محصولات نظامی است که البته بخشی از اهداف سری MAG می باشد. فن 120 میلی متری با ساختاری متمرکز بروی سکوت و عملکرد، توسط یک پنل فلزی پوشانده شده تا از آسیب های اختمالی جلوگیری شود. نشان گیمینگ این شرکت تایوانی هم در دل این شبکه فلزی قرار گرفته است.



با پاورهای سری MAG شرکت MSI آشنا شوید
با پاورهای سری MAG شرکت MSI آشنا شوید


به دلیل تمرکز بروی اقتصادی بودن پاور، از ساختار ماژولار فاصله گرفته تا توان خرید این دو مدل برای تمام کاربران فراهم شود. محدوده ولتاژی هر دو مدل 550 وات و 650 وات در محدوده 100 – 240 ولت است و محدوده آمپراژ آن بر اساس قدرت پاور، بین 4 تا 10 آمپر است.



با پاورهای سری MAG شرکت MSI آشنا شوید



یکی از مهمترین موارد در انتخاب پاوری مناسب، پایداری و قابل اعتماد بودن آن است. وجود استاندارد 80 پلاس برنز با راندمان بیش از 85 درصد، استفاده از کامپوننت ها و ماژول هایی با کیفیت ساخت بالا و وجود فناوری های رفع خطا OCP / OVP / OPP / OTP / SCP باعث شده تا پاورهای سری MAG ام اس آی بر خلاف پاورهای اقتصادی یا میانه رقبا قابل اعتماد باشد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
نسخه کاستومایز شده برنامه CPU-Z 1.97 برای علاقمندان و کاربران مادربردهای MSI منتشر شد :




نسخه ی جدید برنامه CPU-Z معرفی شد. نسخه ی 1.97 جدید ترین ورژن از برنامه محبوب CPU-Z است که همچنان به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این برنامه مواردی از جمله نام پردازنده و پلتفرم آن، اطلاعات هسته ها و پردازش، کلاک های داخلی و خارجی، ضریب فرکانس افزایشی، نمایش مشخصات اورکلاک، ویژگی های CPU، مجموعه دستورالعمل های پشتیبانی، اطلاعات کش های L1 و L2 را پوشش می دهد.همچنین امکان سنجش قدرت پردازنده در این برنامه وجود دارد .نسخه کاستومایز شده برنامه CPU-Z 1.97 برای علاقمندان و کاربران مادربردهای MSI طراحی شده را از لینک زیر دریافت کنید.



تغییرات :

1-پشتیبانی از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل و پلتفرم اینتل Z6XX
2-پشتیبانی از DDR5 SPD و XMP 3.0
3-پشتیبانی از AMD Radeon 6600XT GPU

برای دانلود این نسخه کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29

شرکت ام اس آی کارت گرافیک Radeon RX 6600 MECH 2X را معرفی کرد​




بالاخره پس از ماه ها انتظار ضعیف ترین عضو کارت گرافیک های سری RDNA 2 به عنوان یک محصول اقتصادی گیمینگ معرفی شد. بر همین اساس شرکت های تولیدکننده هم به سرعت کارت گرافیک های سفارشی خود را بر مبنی این تراشه گرافیکی معرفی کردند. شرکت تایوانی MSI که یکی از مهمترین شرکای تجاری AMD است، کارت گرافیک RX 6600 MECH 2X را به عنوان جدیدترین کارت سفارشی خود به طور رسمی معرفی کرد.

کارت گرافیک های جدید AMD بر اساس معماری RDNA 2 برای ایجاد تعادل بین عملکرد و بهره وری انرژی طراحی و تولید شده اند. محصولاتی بسیار ارزشمند که نسبت به نسل قبل با پیشرفت های چشم گیری مواجه بودند. اما RX 6600 که کوچکترین عضو دسکتاپی RDNA 2 است (فعلاً)، بر اساس تراشه 7 نانومتری Navi 23 شکل گرفته است. تعداد 1792 هسته پردازشی، فرکانس گیمینگ 2044 مگاهرتز، فرکانس بوست 2491 مگاهرتز، قدرت پردازشی نزدیک به 9 ترافلاپس، حافظه تصویری با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع GDDR6، رابط حافظه 128 بیتی و پهنای باند 224 گیگابایت در ثانیه از مشخصات سخت افزاری این کارت گرافیک گیمینگ اقتصادی است.

همچنین قابلیت های دیگری مانند 32 مگابایت حافظه نهان یا Infinity Cache برای افزایش کارایی و دسترسی به داده ها و FidelityFX Super Resolution2 به منظور افزایش فریم ریت و تجربه گیم پلی با وضوح بالاتر از دیگر جذابیت های این تراشه گرافیکی است.

اما بپردازیم به کارت گرافیک RX 6600 MECH 2X ام اس آی. همانطور که گفته شد این کارت گرافیک یک نسخه سفارشی از برند محبوب MSI است که تمرکز سفارشی سازی آن بروی سیستم خنک کننده می باشد.



سری MECH این بار با تراشه گرافیکی RX 6600 به میدان آمده است. ظاهری الهام گرفته شده از زندگی شهری تکنولوژی محور که طراحی ساده اما جذابی را ارائه می کند. کارت گرافیک RX 6600 MECH 2X برای بهترین عملکرد و بیشتری پایداری در بار کاری بالا، به سیستم خنک کننده ای متشکل از دو فن TORX FAN 3.0 مجهز شده است. فن های TORX FAN 3.0 تا کنون بارها از سوی رسانه های معتبر و حتی رسانه بنچیمو مورد تمجید قرار گرفته است. این سری از فن ها با ایجاد جریان هوای زیاد و پرتاب متمرکز این جریان به سمت هیت سینک، کارتی همیشه خنک و پایدار را در اختیار کاربران قرار می دهد.

جدا از فن های TORX FAN 3.0، هیت سینک بزرگ با طراحی بهینه، هیت پایپ و بلاکی با سطح تماس عالی و البته بک پلیت یا صفحه فلزی برس خورده به دفع بهتر حرارت کمک بسیاری می کنند. فن ها در زمان بی کاری یا بار کاری ضعیف و اندک، به منظور ایجاد فضایی ساکت، بی حرکت هستند اما به محض افزایش بار کاری و حرارت، چرخش فن ها شروع می شود. قطعاً برای انتقال بهتر حرارت به قطعات سیستم خنک کننده، استفاده از پدهای حرارتی یا ترمال پدهای قدرتمند با قدرت بالا در انتقال حرارت، از دیگر جذابیت های این سیستم خنک کننده است.

همچون همیشه، نرم افزارهای اختصاصی و کاربردی MSI مانند MSI CENTER که به منظور مدیریت بخش های مختلف در یک پلتفرم شناخته می شود و البته نرم افزار محبوب MSI AFTERBURNER به عنوان شناخته شده ترین و پرکاربردترین نرم افزار مدیریت و اورکلاک کارت گرافیک، تکمیل کننده RX 6600 MECH 2X هستند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29

ماژول های حافظه DDR5 چه ویژگی هایی دارند – سریع‌تر، قوی‌تر، پایدارتر






نزدیک به یک سال است که اطلاعات مختلفی در رابطه با حافظه‌ DDR5 منتشر می‌شود. اما واقعا تفاوت ماژول‌های DDR5 با DDR4 در چیست. این ماژول‌های DDR5 قرار است در کنار پردازنده‌های نسل بعد اینتل عرضه شود.

چه چیزی در DDR5 تغییر پیدا کرده است​

ماژول‌های حافظه‌ رم DDR5 نسبت به نسل قبلی خود در چند مورد اساسی پیشرفت کرده‌اند. در DDR5 به غیر از سرعت بیشتر و تراکم بالاتر، ما شاهد ویژگی‌های هوشمندی هستیم که باعث افزایش راندمان در نسل بعدی کامپیتورها می‌شود. از نظر فیزیکی نیز، طراحی این ماژول‌ها تغییر کرده است. محل شکاف بین پین‌های ماژول حافظه به گونه‌ای تعبیه شده، که به هیچ عنوان امکان نداشته باشد رم‌های DDR5 در سوکت‌های DDR4 قرار بگیرد.

وجود PMIC جهت ثبات در جریان انرژی​

مدار مجتمع PMIC که بر روی ماژول‌ها قرار گرفته است، می‌تواند به مادربرد در امر مدیریت نیرو کمک کند و نقش مادربرد را در مدیریت نیرو کاهش بدهد. همچنین این ویژگی می‌تواند به عنوان یک مدار هوشمند تمامی نوسان‌های الکتریکی در ماژول را به خوبی مدیریت کند. ماژول‌های استاندارد حافظه‌ DDR5 در خود دارای دو کانال فرعی 32 بیتی کاملا مستقل از هم هستند. این موضوع به پردازنده‌های چند هسته‌ای کمک می‌کند تا مدیریت بهتری در بازیابی اطلاعات از حافظه داشته باشند.

قابلیت ODECC جهت کاهش خطاها​

همه‌ی ماژول‌های DDR5 DRAM در خود قابلیت تصحیح خطاها را قبل از خروج حتی یک بیت از ماژول را دارند. از آن جهت که تراکم DRAM (به دلیل کوچک شدن لیتوگرافی ویفر) به شدت افزایش یافته است، طبیعتا احتمال نشت داده در داخل ماژول نیز افزایش می‌یابد. در اینجا قابلیت ODECC می‌تواند هرگونه بیت مشکل داری را سریعا شناسایی و اطلاح کند.

سرعت بالاتر، مصرف انرژی کمتر​

ماژول‌های حافظه‌ DDR5 در حال حاضر با سرعت اولیه 4800 مگاهرتز در دسترس هستند، که نسبت به DDR4 حدود 50درصد افزایش داشته است. همچنین ماژول‌های DDR5 کنونی برای رسیدن به سرعت 4800 مگاهرتز تنها به 1.1 ولت انرژی نیاز دارد، که نسبت به نسل DDR4 با 1.2 ولت پیشرفت قابل توجهی است. در مقایسه با DDR4، ماژول‌های DDR5 دارای دو گروه حافظه بانکی است که علاوه بر افزایش کارایی، طول عمر آن را نیز دو برابر می‌کند. این ماژول‌ها دارای استاندارد JEDEC هستند. JEDEC استانداردی است که توسط شورای مهندسی دستگاه‌های الکترونیکی مشترک (Electron Device Engineering Council) صادر می‌شود که نشان‌ دهنده‌ی اعتبار این حافظه‌های رم است.


کینگستون قصد دارد حافظه‌های DDR5 خود را در کنار پردازنده‌های نسل بعدی اینتل و همراه مادربردهای نسل جدید عرضه کند. از همین رو کینگستون تا کنون تاریخ دقیقی برای ارائه حافظه‌های رم DDR5 خود اعلام نکرده است و همه چیز به زمان دقیق ورود پردازنده‌ها و مادربردهای نسل بعد بستگی دارد.

معمولا به صورت سنتی، فناوری‌های جدیدی که وارد بازار می‌شوند نسبت به نسل قبلی خود حداقل حدود 30 تا 40 درصد برتری در عملکرد دارند. با این حال ماژول‌های حافظه‌ DDR5 به واسطه فناوری جدید خود و سایر اجزا افزایش قیمت بالایی را داشته است. همین موضوع توقعات را از DDR5 بالا برده است و انتظار می‌رود که حداقل 50 تا 60 درصد در مقایسه با DDR4 عملکرد بهتری را ارائه بدهد. معمولا حدود دو سال طول می‌کشد تا تعادلی بین قیمت نسل قدیم و جدید به وجود بیاید و امیدواریم این روند برای DDR5 نیز پایدار باشد. برای به دست آوردن داده‌های دقیق از میزان کارکرد ماژول‌های DDR5، باید تا زمان عرضه پردازنده‌ها و مادربردهای نسل جدید صبر کرد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
تست و برررسی درایو MSI SPATIUM M390 با ظرفیت 1 ترابایت توسط رسانه Techpowerup و کسب نشان

مدتی است که ام اس آی به سبد محصولات خود، سالیدهای M.2 را هم اضافه کرده است. سالیدهایی که چه در بخش طراحی و چه در بخش عملکرد به واقع یکی از بهترین های جهان هستند. حتی سالیدی مثل Spatium M480 توانست به سرعت مورد تمجید کارشناسان مطرح جهانی قرار گیرد. اما اکنون سخن از سریعترین سالید نسل سوم یا SSD Gen3 ام اس آی با نام SPATIUM M390 NVMe M.2 است.سالید SPATIUM M390 NVMe M.2 عضوی از خانواده SPATIUM است. خانواده ای که مشخص کرد ام اس آی حتی در حوزه سالیدها یا حافظه های خشک هم می تواند یکی از بهترین ها باشد. این سالیدها با ساختار 3D NAND با کیفیت بالا و چگالی بالا ساخته شده اند که بهترین عملکرد و استقامت را برای حرفه ای ها، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها ارائه می دهد.

بر اساس گفته MSI سالید SPATIUM M390 سریعترین مدل Gen3 PCIe در خط تولید این شرکت تایوانی است. رابط PCIe3 سالید SPATIUM M390 با سرعت خواندن تا 3300 مگابایت بر ثانیه به صورت متوالی و 3000 مگابایت بر ثانیه، سرعت نوشتن پی در پی را امکان پذیر می کند. طیف گسترده ای از ویژگیهای تصحیح کد خطای داده از جمله LPDC ECC و E2E Data Protection در این سالید وجود دارد که در کنار دوام و طول عمر بالا می تواند این محصول را به گزینه ای ایده آل تبدیل کند. همچنین خریداران می توانند بین دو ظرفیت 500 گیگابایت و 1 ترابایت گزینه مناسب را انتخاب کنند.

مزایای از دید نویسنده :

1-عملکرد فوق العاده در تست های دنیای واقعی
2-قیمت مناسب
3-عملکرد رایت فوق العاده مطلوب نسبت به سایر SSD های این رنج
4-پنج سال گارانتی
5- طراحی جمع و جور


















 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
برند MSI شرکت آونگ را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران انتخاب کرد



بعد از برندهای معتبر تایوانی مثل ای‌دیتا، دی‌لینک، این بار MSI هم آونگ را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران انتخاب کرد. این همکاری در راستای عملکرد درخشان آونگ در بازار ایران و ارائه خدمات پس از فروش قابل اطمینان به مشتریان شکل گرفته است.

شرکت MSI در زمینه راهکارهای گیمینگ، تولید محتوا، کسب‌وکار، بهره‌وری و AIoT پیشتاز محسوب می‌شود. این شرکت تایوانی با بهره‌گیری از تیمی توانمند در بخش تحقیق و توسعه و ارائه نوآوری‌های هماهنگ با نیاز مشتری، به یکی از خوش‌نام‌ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات کامپیوتری تبدیل شده است.


MSI در سراسر جهان حضور فعالی دارد و در حال حاضر نماینده‌های فروش محصولات این شرکت در بیش از 120 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند. ارائه گزینه‌های متنوع در حوزه لپ‌تاپ‌ها، کارت‌های گرافیک، مانیتور، مادربرد، دسکتاپ‌های آماده، لوازم جانبی، سرور‌ها، IPC، لوازم‌خانگی رباتیک و سیستم‌های تلماتیک و اطلاع‌رسانی در خودروها، از جمله فعالیت‌های اصلی این شرکت هستند.

این شرکت در حال حاضر جدیدترین مادربردهای سازگار با چیپست‌های نسل جدید مانند Z590 اینتل و X570 AMD را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، کارت‌های گرافیکی و لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.


در تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا بین دو شرکت MSI و آونگ به امضا رسیده است، آونگ از این پس محصولات این شرکت تایوانی را با خدمات پس از فروش معتبر در دسترس مشتریان ایرانی قرار خواهد داد. بر این اساس، کاربران می‌توانند محصولات MSI را با گارانتی 3 ساله‌ و خدمات متمایز آونگ خریداری کنند. این محصولات شامل آخرین و پیشرفته‌ترین محصولات MSI شامل کارت‌های گرافیک و مادربردهای مبتنی بر چیپست اینتل و AMD می‌شود.

MSI انواع کارت گرافیک با راهکارهای خنک‌سازی انحصاری و پیشرفته را در دسترس گیمرها و تولیدکنندگان محتوا قرار داده است. علاوه بر این، مادربردهای این شرکت در سه رده اصلی گیمینگ، تولید محتوا و حرفه‌ای تولید می‌شود.

گیمرها و تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا از این پس می‌توانند کارت‌های گرافیک قدرتمند و نسل جدید سری GeForce RTX 3000 انویدیا یا آخرین مادربردهای تولید شده توسط MSI با قابلیت پشتیبانی از چیپست‌های Intel Z590 و AMD X570 را با خیال راحت و با خدمات پس از فروش معتبر آونگ خریداری کنند.


اکنون با عرضه این محصولات در کنار دیگر محصولات سخت‌افزاری مثل رم و SSD توسط آونگ، می‌توانید سیستم رویایی خود را بدون نگرانی در مورد گارانتی و با بیشترین میزان خدمات پس از فروش تهیه کنید. چرا که آونگ با گارانتی MSI و در اختیار داشتن شبکه‌ای منسجم از نماینده‌ها، خدمات پس از فروش را با شعارِ «آونگ، گارانتی بی‌رقیب» به تمامی مشتریان خود ارائه داده و تجربه‌ای متفاوت از گارانتی برای شما خلق خواهد کرد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
قابل توجه دوستداران و همراهان MSI مادربرد و کارت گرافیک های MSI در بازار داخلی با گارانتی بینظیر آونگ موجود شده است . علاقمندان میتوانند از نمایندگان ما این قطعات را تهیه کنند .



برای سهولت کاربران و اطلاع از مدلهای موجود در بازار لینک سایت لیون کامپیوتر را قرار میدهیم :

مادربردهای MSI

کارت گرافیک های MSI
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
تست و برررسی درایو MSI SPATIUM M390 با ظرفیت 1 ترابایت توسط رسانه GURU3D و کسب نشان

مدتی است که ام اس آی به سبد محصولات خود، سالیدهای M.2 را هم اضافه کرده است. سالیدهایی که چه در بخش طراحی و چه در بخش عملکرد به واقع یکی از بهترین های جهان هستند. حتی سالیدی مثل Spatium M480 توانست به سرعت مورد تمجید کارشناسان مطرح جهانی قرار گیرد. اما اکنون سخن از سریعترین سالید نسل سوم یا SSD Gen3 ام اس آی با نام SPATIUM M390 NVMe M.2 است.سالید SPATIUM M390 NVMe M.2 عضوی از خانواده SPATIUM است. خانواده ای که مشخص کرد ام اس آی حتی در حوزه سالیدها یا حافظه های خشک هم می تواند یکی از بهترین ها باشد. این سالیدها با ساختار 3D NAND با کیفیت بالا و چگالی بالا ساخته شده اند که بهترین عملکرد و استقامت را برای حرفه ای ها، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها ارائه می دهد.


بر اساس گفته MSI سالید SPATIUM M390 سریعترین مدل Gen3 PCIe در خط تولید این شرکت تایوانی است. رابط PCIe3 سالید SPATIUM M390 با سرعت خواندن تا 3300 مگابایت بر ثانیه به صورت متوالی و 3000 مگابایت بر ثانیه، سرعت نوشتن پی در پی را امکان پذیر می کند. طیف گسترده ای از ویژگیهای تصحیح کد خطای داده از جمله LPDC ECC و E2E Data Protection در این سالید وجود دارد که در کنار دوام و طول عمر بالا می تواند این محصول را به گزینه ای ایده آل تبدیل کند. همچنین خریداران می توانند بین دو ظرفیت 500 گیگابایت و 1 ترابایت گزینه مناسب را انتخاب کنند.
















 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
تست و برررسی درایو MSI SPATIUM M480 با ظرفیت 1 ترابایت توسط HEXUS و کسب نشان پرفورمنس

سری M درایوهای MSI SPATIUM به عنوان جدیدترین لاین آپ محصولات SSD یا به شکل دقیق‌تر M.2 NVMe SSD معرفی شدند و در ابتدا شامل سه محصول خواهند بود. این سه درایور M480 و M470 و M370 نام دارند که در قالب دو مدل PCIe Gen 4.0 و یک مدل PCIe Gen 3.0 با فرم فاکتور M.2 2280 ارائه خواهند شد.در واقع MSI به دنبال گسترش برند خود به عنوان یک برند رایانه شخصی معتبر است و مشخصا SPATIUM می‌تواند حضور آنها را در بازار بهبود داده و اکوسیستم شرکت را پیشرفت دهد. این SSDها با 3D NANDهای بسیار با کیفیت و متراکم توید شده‌اند تا بهترین کارایی و طول عمر را برای حرفه‌ای‌ها، خالقین محتوا و گیمرها به همراه داشته باشند. در عین حال برای دو مدل M480 و M470 حافظه کش DRAM و برای تمام مدل‌ها حافظه کش SLC در نظر گرفته شده است.

درایو SPATIUM M480 کارایی در سطح جدیدی را برای خالقین محتوا و گیمرها فراهم می‌کند. با توجه به حضور استانداردهای PCI Express Gen 4.0 و NVMe 1.4 ما شاهد سرعت خارق العاده خواندن ترتیبی تا 7000 مگابایت بر ثانیه و نوشتن ترتیبی 6850 مگابایت بر ثانیه هستیم. M480 در سه ظرفیت به بازار عرضه خواهد شد، 500 گیگابایت، 1 و 2 ترابایت. این مدل سریع‌ترین نمونه لاین آپ SPATIUM می‌باشد.

مزایای این سالید دیسک از دیدگاه نویسنده :
1-عملکرد فوق العاده قدرتمند
2-هیت سینک مناسب
3-حرارت مطلوب در زمان کار
4-پنج سال گارانتی

















 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
افتخار آفرینی MSI در CES 2022 Innovation Awards– کسب 16 جایزه در دسته بندی های مختلف


MSI، کمپانی پیشتاز حوزه تکنولوژی که در زمینه‌های متنوع، از جمله گیمینگ، طراحی و بیزینس فعالیت موثر دارد موفق شده در مراسم CES 2022 Innovation Awards Honoree با محصولات جذاب خود، از نمایشگر گرفته تا کارت گرافیک و مادربرد به طور مجموع 16 جایزه را در دسته بندی‌های مختلف از آن خود کند. 13 مورد از این جوایز طبق گفته کمپانی MSI هم اکنون اعلام شده‌اند و سه جایزه دیگر در تاریخ سوم ژانویه سال 2022 معرفی خواهند شد. جالب است بدانید امسال برنامه CES Innovation Awards با دریافت بیش از 1800 مورد، به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است. برندگان این رویداد در آستانه برگزاری CES 2022 به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیای تکنولوژی اعلام شده که قرار است از پنجم تا هشتم ژانویه به صورت مجازی در لاس وگاس برگزار شود.


16 جایزه برای MSI در CES 2022 Innovation Awards​


محصولاتی که از CES Innovation Award حضور پیدا می کنند، در بین یکی از 27 دسته بندی محصولات تکنولوژی قرار می گیرند. مواردی که بالاترین امتیازات را دریافت کنند با عنوان Best of Innovation نامگذاری می‌شوند. افرادی که این محصولات را بررسی می‌کنند، تماما از کارشناسان، اعضای رسانه، طراحان، مهندسین و غیره می‌باشند که از جنبه‌های مختلفی مانند نوآوری، مهندسی و عملکرد، طراحی و ظاهر محصول را مورد قضاوت خود قرار می‌دهند.

در این رقابت MSI موفق به کسب 16 جایزه Honoree Awards برای دسته بندی‌های گیمینگ، قطعات و سخت افزار کامپیوتر، قطعات و تجهیزات جانبی ویدئویی/خانگی، لوازم صوتی و تصویری خانگی رده بالا و تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر شده که در ادامه به معرفی تعدادی از مهم‌ترین محصولات برنده جوایز این کمپانی تایوانی خواهیم پرداخت.




MSI-Z690-GODLIKE-1-2-908x1024.jpg.webp

مادربرد Z690 GODLIKE – برنده بخش قطعات و سخت افزار کامپیوتر و گیمینگ​

مادربرد پرچمدار جدید MSI که برای اولین بار به لطف همین برنامه تصویر آن را مشاهده کردیم، موفق شده دو جایزه را برای سازنده تایوانی کسب کند. Z690 GODLIKE قدرتمندترین مادربرد چیپست Z690 تا به امروز محسوب می‌شود که برای متخصصین سخت افزار، اورکلاکرها و گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است. همچنین این اولین مادربردیست که به یک نمایشگر لمسی 3.5 اینچی مجهز شده، قابلیتی که مطمئنا داوران CES Innovation Award را به اندازه دیگر توانایی‌های پرشمار این محصول تحت تاثیر قرار داده است.




مانیتور MEG ARTHYMIS 341 Mini LED – برنده بخش گیمینگ و لوازم صوتی و تصویری خانگی رده بالا​




MEG ARTHYMIS 341 اولین نمایشگر خمیده با پنل Mini LED محسوب می‌شود. نمایشگری گیمینگ که از مشخصات قابل توجهی برای ارائه بهترین کیفیت تصویر برخوردار می‌باشد. گیمرها با این نمایشگر می‌توانند رزولوشن و کنتراست تصویر کم نظیری را در کنار دقت رنگ بسیار بالا تجربه کنند. به لطف بک لایت Mini LED، حداکثر روشنایی در این نمایشگر بسیار بالا و همچنین عمق رنگ مشکی قابل توجه است.




msi-20211111-3-1160x356.jpg.webp




نمایشگر MEG 551U OLED – برنده بخش گیمینگ و لوازم صوتی و تصویری خانگی رده بالا​

MEG 551U یک نمایشگر گیمینگ رده بالا می‌باشد که از پنل 55 اینچی 4K OLED ساخت کمپانی LG برخوردار است. به لطف بهره مندی از پنل OLED، زمان تاخیر این نمایشگر در حد صفر است و این برای گیمرها بسیار ویژگی مهمی محسوب می‌شود. با اندازه بسیار بزرگ پنل نمایشگر و رزولوشن خیره کننده آن، MSI مطمئن است که MEG 551U تجربه کاربری بی نظیری را در گیمینگ برای کاربران رقم می‌زند.




msi-20211111-6-1160x483.jpg.webp




مادربرد MEG Z690 UNIFY-X – برنده بخش قطعات و سخت افزار کامپیوتر​

یکی دیگر از بهترین مادربردهایی که MSI با چیپست رده بالای Z690 برای پردازنده های نسل دوازدهم اینتل تدارک دیده است. برخورداری از مدار تغذیه بسیار قدرتمند، گزینه‌های توسعه دهنده متنوع با برخورداری از جدیدترین استانداردها، تنوع بالای راهکارهای ذخیره سازی و پورت‌ها و دیگر ویژگی‌های جانبی به همراه طراحی ظاهری بسیار جذاب باعث شده این مادربرد در CES Innovation Award خوش بدرخشد.





msi-20211111-8-1160x326.jpg.webp




کیس MEG PROSPECT – برنده بخش گیمینگ​

MSI را دیگر می‌توان جز سازندگان اصلی کیس های کامپیوتر به شمار آورد. سازنده تایوانی موفق شده با کیس MEG PROSPECT، جایزه ای در بخش گیمینگ CES Innovation Award کسب کند. طراحی این کیس به لطف برخورداری از سیستم نورپردازی اختصاصی RGB، فن های RGB، ساید پنل شفاف و فضای کافی برای نصب قطعات قدرتمند امروزی به همراه سیستم تهویه ایده آل تمام باعث شده‌اند MEG PROSPECT میزبانی شایسته برای قطعات قدرتمند بیلد گیمینگ شما باشد.




msi-20211111-9-1160x332.jpg.webp




موس Clutch GM41 – برنده بخش لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتر​

Clutch GM41 یک موس گیمینگ بی سیم است که از وزن بسیار کمی برخوردار می‌باشد. ابعاد موس طوری در نظر گرفته شده‌اند که مناسب دست اکثریت گیمرها باشد و در ساعات طولانی هم گیمرها از کار با این موس خسته نشوند. همچنین MSI از سنسورهای دقیقی در Clutch GM41 استفاده کرده که باعث برتری گیمرها در بازی های FPS می‌شود. لوگوی LED با طرح اژدها نیز باعث شده این موس از ظاهر جذابی برخوردار باشد.






msi-20211111-10-1-1160x375.jpg.webp



نمایشگر MPG321UR-QD Xbox Edition – برنده بخش تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر​


یک نمایشگر بسیار جذاب دیگر از MSI اما این بار پنل مسطح که کمپانی آن را برای جدیدترین نسل از کنسول بازی اکس باکس مایکروسافت طراحی کرده است. ظاهر این نمایشگر اولین چیزیست که در مورد آن می توانیم هیجان زده شویم. طراحی زیبای پایه نمایشگر، نوار LED RGB در پشت مانیتور و لوگوهای MSI در رنگ طلایی تماما باعث شده اند با محصولی چشم نواز روبرو باشیم. در عین حال کیفیت تصویر این نمایشگر نیز می تواند گیمرها را تحت تاثیر قرار دهد.




msi-20211111-11-1-1160x290.jpg.webp



کارت گرافیک GeForce RTX 3080 Ti SEA HAWK X 12G – برنده بخش قطعات و سخت افزار کامپیوتر​

MSI از برترین سازندگان کارت گرافیک در جهان محسوب می‌شود پس تعجبی ندارد که در چنین رویدادی در این بخش هم افتخار آفرینی کند. RTX 3080 Ti SEA HAWK این شرکت، به عنوان یکی از خاص‌ترین RTX 3080 Tiهای بازار با برخورداری از کولر مایع AIO توانسته جایزه‌ای را در CES Innovation Award در بخش سخت افزار کامپیوتر کسب کند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
تست و برررسی درایو MSI SPATIUM M390 با ظرفیت 1 ترابایت توسط رسانه WCCFTECH و کسب نشان

مدتی است که ام اس آی به سبد محصولات خود، سالیدهای M.2 را هم اضافه کرده است. سالیدهایی که چه در بخش طراحی و چه در بخش عملکرد به واقع یکی از بهترین های جهان هستند. حتی سالیدی مثل Spatium M480 توانست به سرعت مورد تمجید کارشناسان مطرح جهانی قرار گیرد. اما اکنون سخن از سریعترین سالید نسل سوم یا SSD Gen3 ام اس آی با نام SPATIUM M390 NVMe M.2 است.سالید SPATIUM M390 NVMe M.2 عضوی از خانواده SPATIUM است. خانواده ای که مشخص کرد ام اس آی حتی در حوزه سالیدها یا حافظه های خشک هم می تواند یکی از بهترین ها باشد. این سالیدها با ساختار 3D NAND با کیفیت بالا و چگالی بالا ساخته شده اند که بهترین عملکرد و استقامت را برای حرفه ای ها، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها ارائه می دهد.


بر اساس گفته MSI سالید SPATIUM M390 سریعترین مدل Gen3 PCIe در خط تولید این شرکت تایوانی است. رابط PCIe3 سالید SPATIUM M390 با سرعت خواندن تا 3300 مگابایت بر ثانیه به صورت متوالی و 3000 مگابایت بر ثانیه، سرعت نوشتن پی در پی را امکان پذیر می کند. طیف گسترده ای از ویژگیهای تصحیح کد خطای داده از جمله LPDC ECC و E2E Data Protection در این سالید وجود دارد که در کنار دوام و طول عمر بالا می تواند این محصول را به گزینه ای ایده آل تبدیل کند. همچنین خریداران می توانند بین دو ظرفیت 500 گیگابایت و 1 ترابایت گزینه مناسب را انتخاب کنند.

















 

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,097
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران

پاورهای گیمینگ سری GED گرین با قیمتی جذاب روانه بازار شدند!


همواره منابع تغذیه (پاور) مخصوص بازی (گیمینگ) نسبت به مدل‌های متداول رنج قیمت به نسبت بالاتری دارند. از این روی بسیاری از گیمرها که قصد خرید سیستم‌های مقرون به صرفه را دارند اکثراً از خرید این نوع پاورها منصرف می‌شوند. در منابع تغذیه سری GED گرین سعی شده تا با حفظ حداقل ویژگی‌ها و قابلیت‌های پاورهای مخصوص بازی، رنج قیمت این مدل‌ها به‌گونه‌ای باشد که حتی اقتصادی‌ترین سیستم‌های گیمینگ نیز از موهبت یک پاور مدرن، بی صدا، استاندارد و با کیفیت بهره مند شوند.



GREEN-GED-PSU-PR-01.jpg



در واقع آرمان پاورهای سری GED گرین، ارائه اغلب ویژگی‌های پاورهای رده بالا و گران قیمت مخصوص بازی (گیمینگ) در مدل‌های مقرون به صرفه است. این سری که در توان‌های 600W/700W روانه بازار شده‌اند انتخابی بسیار هوشمندانه برای سیستم‌های گیمینگ اقتصادی محسوب می‌شوند.



GREEN-GED-PSU-PR-02.jpg




فول پروتکشن همانند مدل‌های رده بالا!

منابع تغذیه سری GED دقیقاً همانند مدل‌های رده بالا و گران قیمت تمامی پروتکشن‌های ایمنی (OVP, UVP, OCP , OPP , SCP , OTP, NLO, SIP) را همراه خود دارند تا سلامت خود و قطعات ارزشمند سیستم شما حتی در بدترین شرایط ممکن نیز تضمین شده باشد. همچنین به کارگیری دو تراشه Supervisor مجزا سبب شده تا عملکرد این پروتکشن ها دقیق‌تر و سریع‌تر از پیش صورت گیرد.

مبدل‌های DC-DC در بخش ثانویه

در این توپولوژی ولتاژ هر یک از شاخه‌های اصلی خروجی (12V,+5V,+3.3V+) به‌صورت کاملاً مستقل ساخته و پرداخته می‌شود. این امر در عمل باعث تثبیت بیش از پیش سطح ولتاژ شاخه‌های نام برده در وضعیت‌های Cross Load (توزیع نامتوازن بار بر روی شاخه‌های خروجی)، Zero Load (وضعیت کاملاً بی‌باری) و اضافه شدن پروتکشن NLO به قابلیت‌های این سری از منابع تغذیه شده است.

GREEN-GED-PSU-PR-03.jpg


راندمان مطابق با استاندارد 80PLUS Bronze

برخورداری از بهینه‌ترین توپولوژی‌های روز در بخش‌های اولیه و ثانویه در کنار قطعات فوق‌العاده با کیفیت در ساخت پاورهای GED سبب شده تا بازدهی مصرف انرژی نسل دوم این پاورها به حداکثر حدود %89 برسد. این میزان بازدهی باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های برق مصرفی، عملکرد بسیار خنک، نویز صوتی بسیار پایین و افزایش محسوس طول عمر این سری از پاورها شده است.

GREEN-GED-PSU-PR-04.jpg


خازن‌های بادوام 105C ساخت کمپانی SamXon

خازن با کیفیت همواره نقش تعیین کننده‌ای در افزایش عمر و پایداری ولتاژ شاخه‌های خروجی بازی می‌کند. پاورهای سری GED گرین در بخش ورودی و خروجی به خازن‌های 105C فوق العاده با کیفیت و درجه 1 ساخت کمپانی خوش‌نام SamXon مجهز شده‌اند. این خازن‌ها به‌دلیل فرآیند ساخت مدرن و متریال درجه 1 به کار رفته آنها عمری به‌مراتب بیشتر از نمونه‌های مشابه دارند.

GREEN-GED-PSU-PR-05.jpg



فوق العاده کم صدا به لطف کنترلر فن هوشمند

به لطف کنترلر فن فوق‌العاده هوشمند در نظر گرفته شده برای پاورهای سری GED، نویز صوتی این مدل‌ها تا حدود %70 توان نامی پاور بسیار پایین بوده و در این محدوده عملاً هیچ صدایی از فن پاور به گوش کاربر نخواهد رسید. همچنین این سری به فن با تکنولوژی Rifle Bearing که نسل جدید و اصلاح شده یاتاقان Sleeve Bearing محسوب می‌شود مجهز شده است. در این نوع هسته‌ها، یاتاقان دارای شیارهایی مارپیچ گونه است و همین امر سبب می‌شوند تا پمپاژ مایع روان کننده به بخش‌های بالاتر شفت نیز تضمین شود. علاوه بر این، طراحی خاص مرکز پروانه فن در این مدل به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده تا از نفوذ گردو خاک به مخزن روغن و شفت جلوگیری به عمل آید. روی هم رفته این فن محدودیت‌های نمونه‌های Sleeve Bearing در نصب در زاویه افقی را ندارند و علیرغم نویز صوتی بسیار پایین، عمری شبیه به فن‌های با یاتاقان از نوع Ball Bearing دارند.



GREEN-GED-PSU-PR-06.jpg



مجهز به دو کانکتور 8 پین EATX

پلتفرم‌های مدرن به پاورهای مدرن و به روز نیازمندند. طی چند سال اخیر همراه با تقویت کارایی پردازنده‌ها، توان مصرفی آنها نیز به‌صورت محسوسی افزایش یافته است. به همین دلیل بخش قابل توجهی از مادربردهای میان رده و رده بالا به دو کانکتور برق پردازنده مجهز شده‌اند. پاورهای سری GED گرین نیز همسو با نیاز بازار به دو کانکتور 8 پین و 4+4 پین EATX مجهز شده‌اند. همچنین به لطف سیم‌های با استاندارد 16AWG برای انشعاب اصلی این دو کانکتور، امکان ارائه تا حداکثر 40A جریان برای پردازنده فراهم شده است.

62 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (GREEN) به‌پاس تقدیر و ارج نهادن به مشتریان بی‌نظیر، محترم و فهیم محصولات این شرکت و به‌واسطه عملکرد بهینه سازی شده و کیفیت ساخت مثال زدنی پاورهای سری GED گارانتی این سری از پاورهای خود را 62 ماه تعیین کرده است. همچنین گارانتی گرین آماده است که تا 10 سال خدمات پس از فروش این سری از پاورها را به مشتریان محترم این شرکت ارائه دهد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
چهار کیس گیمینگ محبوب MSI در دسترس کاربران ایرانی



شرکت MSI را باید از تولیدکنندگان مجموعه کامل ابزارها و قطعات گیمینگ دانست. خبر خوب برای کاربران و به خصوص گیمرهای ایرانی آن است که 4 مدل از بهترین کیس‌های گیمینگ این شرکت وارد بازار کشور می‌شوند؛ کیس‌های جذابی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

کیس که محل قرارگیری قطعات سخت‌افزاری یک سیستم است را باید از مهمترین قطعات و بخش‎های آن دانست. در واقع با استفاده از یک کیس خوب در عین افزایش زیبایی و بخشیدن جلوه‎ای نو و جذاب به میز کار یا بازی، می‌‎توان عملکرد سیستم را نیز به صورت قابل توجهی افزایش داد.

توجه ویژه به قابلیت‎های دفع گرمای تولید شده توسط قطعات از یک سو و ایجاد هماهنگی بین آنها از سوی دیگر، دو ویژگی هستند که یک کیس کارآمد و رده بالا باید داشته باشد. حالا بحث را به سمت گیمینگ که ببریم، همیشه و همه بخش‎ها باید در حد اعلای خود به کار گرفته شوند و به همین دلیل باید یک کیس همه فن حریف با طراحی مهندسی رده بالا، اولین انتخاب هر کاربر و گیمر حرفه‎ای باشد.





MSI-Case-003.JPG


MPG SEKIRA 500X


این کیس که ظاهر جذاب و شیشه‌ای آن با لبه‎های تیز و خشن در اولین ملاقات نظر بیننده را جلب می‎کند، محصولی با دامنه شخصی سازی بالاست. برای باز و بسته کردن درب این کیس نیاز به هیچ ابزاری نیست. محفظه پوشش بخش جانبی با شیشه گرمادیده خود به ضخامت 4 میلی‎متر، مقاومت بسیار بالایی را ایجاد نموده که در کنار زیبایی خود، نه تنها جای نگرانی را از بین برده بلکه نقطه اتکای مقاومت در این کیس خواهد بود.

فضای داخلی کافی و مناسب برای نصب انواع مادربردها از mini-ITX گرفته تا EATX و در کنار آنها قابلیت نصب کارت‎های گرافیک به صورت عمودی، نشان می‎دهد که MSI در طراحی این کیس، ساخت یک شاسی همه فن حریف را مد نظر قرار داده که تنها برای استفاده یک گروه خاص نباشد.

از سوی دیگر قرار گرفتن محفظه نصب رادیاتور واتر کولینگ به صورت کشویی در بالای بدنه که بازه رادیاتورهای 280 تا 360 میلی‎متری را پشتیبانی می‎کند به همراه قابلیت نصب انواع فن های مختلف در ابعاد، 120 و 140 میلی‎متری در هر سه سمت عقب، جلو و بالای کیس و همچنین امکان نصب فن‎های بزرگ 200 میلی‎متری در بخش جلویی و بالای کیس نیز در دسترس است.

سیستم نورپردازی LED حرفه این کیس مجهز به هاب اختصاصی ARGB LED HUB به شما اجازه اتصال تا 4 خروجی را داده و همزمان با آنها از فناوری MYSTIC LIGHT SYNC نیز پشتیبانی می‎کند که اجازه هماهنگی چراغ‌‎های RGB کیس با دیگر دستگاه‎های مجهز به این فناوری را می‎دهد. در نهایت باید به Front Panel عالی این کیس نیز اشاره کنیم که بی شک یکی از کامل‎ترین‎ها در نوع خود بوده و بازه کاملی از درگاه‎های USB و اتصالات را به خوبی پشتیبانی می‌‎کند.




MSI-Case-004.JPG


MPG SEKIRA 100P


اگر یک کیس بسیار زیبا با استانداردهای روز و حرفه‎ای بخواهید بدون شک MPG SEKIRA 100P می‎تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این کیس با طراحی کروماتیک بخش جلوی خود یک اثر هنری است که در عین حال با استفاده از آلومینیوم ساخته شده و کیفیت بسیار بالای آن در نگاه اول توجه هر کاربری را جلب می‎کند.

برای کاربرانی که به سرعت بالای انتقال داده اهمیت زیادی می‎دهند یک درگاه USB 3.2 Gen2x2 تایپ C در پنل جلویی قرار گرفته که امکان تبادل داده تا سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه با دیوایس‎های هماهنگ را برقرار می‎کند.

درب جانبی کیس که از شیشه حرارت دیده ساخته شده نیز مکانیزم کشویی و بازشدن از بالا دارد. پوشش‌های محافظت در برابر گرد و خاک در سه طرف کیس نیز موجب می‎شوند که ذرات مزاحم گرد و خاک به راحتی نتوانند وارد فضای کیس شوند.

این کیس با 4 فن از پیش نصب شده در اختیار کاربر قرار می‎گیرد که البته می‎توان تعداد آنها را تا 6 فن نیز افزایش داد. امکان استفاده از رادیواتور واترکولینگ تا ابعاد 360 میلی‎متر نیز در این کیس میسر بوده و همه نوع مادربرد استاندارد ATX را می‎توان در دل آن جای داد. پشتیبانی از استانداردهای Mystic Light Sync و سیستم‎های نورپردازی ARGB نیز از دیگر ویژگی‎های این کیس جذاب است.




MSI-Case-005.JPG





MAG VAMPIRIC 010X



می‎توان یک کیس گیمینگ را در همه بخش‎ها با نورپردازی ARGB همراه کرد. کیس MAG VAMPIRIC 010X نمونه بارزی از این الگوست که علاوه بر فن‎های RGB، در بخش جلویی نیز به دو نوار با الگوی زیبا و چراغ‎های RGB مجهز شده که قابلیت هماهنگ شدن با دیگر ابزارهای ARGB را داشته و یک هاب ویژه کنترلی را در دل خود جای داده است.

این کیس درب شیشه‎ای از نوع حرارت دیده با ضخامت 4 میلی‎متر داشته و می‎توان سه نوع مادربرد ATX ، mATX و Mini-ITXرا در آن نصب کرد. از دیگر ویژگی‎های این کیس زیبا فرونت پنل مجهز به درگاه USB 3.2 Gen 1 است. همچنین سیستم تهویه کارآمد هوا با قابلیت نصب فن های 240 میلی‎متری و واترکولینگ 360 میلی‎متری نیز از دیگر ویژگی‎های این محصول متفاوت است.




MSI-Case-001.JPG




MPG GUNGNIR 100P



آخرین مدلی که در این مطلب به معرفی آن می‎پردازیم، MPG GUNGNIR 100P است. کیس گیمینگی زیبا که می‎تواند به خوبی بازار گیمینگ میان‎رده را متوجه ویژگی‎های خود کند. این کیس با قابلیت نصب واترکولینگ‎ها با رادیاتور 420 میلی‎متر (در پنل جلویی) و همچنین انواع سیستم‎های خنک کننده مایع و بادی، عملکرد سطح بالایی در کاهش دمای قطعات داخلی خواهد داشت.

همچنین پشتیبانی از هر 4 استاندارد مادربردها به همراه فن‎های CPU تا ارتفاع 170 میلی‎متر و کارت گرافیک تا 400 میلی‎متر، گزینه‎ای مناسب برای سیستم‎های گیمینگ، حتی با سخت‎افزار عالی دارد.

پنل جلویی غنی از پورت‎ها نیز دیگر مزیت این کیس است که 2 درگاه USB 3.1 Gen 1 به همراه دکمه ریست با عملکرد دوگانه (ریست و کنترل RGB) را در اختیار کاربر قرار می‎دهد.

درب کناری شیشه‎ای از نوع حرارت دیده با ضخامت 4 میلی‎متر و همچنین سیستم خنک‎سازی کارآمد از دیگر ویژگی‎های این کیس با ارزش خرید بالا هستند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29

MSI از کارت گرافیک GeForce RTX 2060 Ventus 12GB رونمایی کرد



انویدیا روز گذشته به طور رسمی از نسخه 12 گیگابایتی کارت گرافیک RTX 2060 12GB خود رونمایی کرد و حالا نوبت به سازندگان رسیده که نسخه‌های سفارشی این مدل را معرفی کنند. مطابق انتظار، MSI جز اولین سازندگانی بوده که دست به کار شده و کارت گرافیک GeForce RTX 2060 Ventus 12GB را معرفی کرده است. این کارت پیش از معرفی RTX 2060 12GB از سوی انویدیا در لیست خرده فروشی‌های فرانسوی جهت پیش سفارش قرار گرفته بود و حالا سازنده تایوانی رسما از آن رونمایی کرده است و در ادامه بیشتر به مشخصات فنی این محصول جدید می‌پردازیم.

مشخصات فنی کارت گرافیک GeForce RTX 2060 Ventus 12GB​

در حالی که نسخه اولیه کارت گرافیک RTX 2060 دارای 1920 هسته کودا بود، انویدیا در مدل 12 گیگابایتی تعداد هسته‌ها را به 2176 واحد افزایش داده است و برای قسمت حافظه نیز از 12 گیگابایت حافظه GDDR6 با رابط حافظه 192 بیتی استفاده شده است که باعث می‌شود عملکرد این کارت گرافیک در مقایسه با GeForce RTX 2060 SUPER کمی بهتر باشد.





کارت گرافیک GeForce RTX 2060 Ventus 12GB




شرکت MSI کارت گرافیک GeForce RTX 2060 Ventus 12GB را با نسل جدید خنک کننده Ventus 2X که دو فن برخوردار می‌باشد همراه کرده است. سرعت بوست کلاک در این کارت گرافیک به 1650 مگاهرتز می‌رسد که از این حیث تفاوتی با نسخه رفرنس انویدیا ندارد. در حالی که در مدل Ventus OC، سازنده تایوانی بوست کلاک را تا 1710 مگاهرتز اورکلاک کرده است. با سرعت حافظه 14 گیگابیت بر ثانیه ای در هر دو مدل Ventus و Ventus OC، ام اس آی این کارت گرافیک‌ها را در این بخش بدون تغییر معرفی کرده است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
مادربردهای گیمینگ MSI جزء پرفروش‌ترین ها در دنیا هستند و این برند تایوانی در ایران هم از محبوبت بالایی برخوردار است. خبر خوب اینکه مادربردهای گیمینگ MSI با گارانتی «آونگ» موجود شده‌اند و همین حالا می‌توانید یک مادربرد ام اس آی با گارانتی آونگ تهیه کنید.

مادربرد MEG Z590 GODLIKE با گارانتی آونگ
اگر فقط به بهترین‌ها بسنده می‌کنید، مادربرد MEG Z590 GODLIKE مخصوص شما ساخته شده است. این مادربرد تمام عیار از آخرین و بهترین فناوری‌ها و قابلیت‌های روز دنیا بهره می‌برد و شکستن چندین رکورد جهانی را در کارنامه دارد.



story-img.jpg




از ویژگی‌های برتر مادربرد MEG Z590 GODLIKE می‌توان به مدار تغذیه بسیار پرقدرت با 20 فاز، صفحه نمایش رنگی Dynamic Dashboard II، پشتیبانی از رم پرسرعت 5600 مگاهرتزی، Thunderbolt 4 و طراحی خیره کننده اشاره کرد.

مادربرد فلگ شیپ MEG Z590 GODLIKE ام اس آی با گارانتی آونگ در دسترس خریداران ایرانی قرار گرفته است.

مادربرد MEG Z590 ACE GOLD EDITION با گارانتی آونگ
در صورتی که خواهان یک مادربرد رده بالا با طراحی زیبا، کیفیت ساخت بسیار بالا و نهایت کارایی هستید، MEG Z590 ACE GOLD EDITION یک انتخاب ایده آل برای شما است. این مادربرد هیچ چیز کم ندارد و به عناصر ساخته شده از طلای 24 عیار مجهز شده است تا شیک‌تر و زیباتر باشد.




product_161778675392e6d36fa834b78b0000d8b044e117ad.jpg




مادربرد MEG Z590 ACE GOLD EDITION از نظر قابلیت‌های ارتباطی پرسرعت، طراحی، کیفیت ساخت و صدای باکیفیت در کلاس تمام حرفه‌ای قرار می‌گیرد و گیمرها را از بهترین‌ها بهره مند می‌کند. شما می‌توانید مادربرد MEG Z590 ACE GOLD EDITION را با گارانتی آونگ و خدمات پس از فروش این شرکت خریداری کنید.

مادربرد MPG Z590 GAMING EDGE WIFI با گارانتی آونگ
اگر بودجه کمتری دارید اما هنوز خواهان یک مادربرد برتر هستید تا بر لبه فناوری روز دنیا بایستید، MPG Z590 GAMING EDGE WIFI فراموش نکنید. این مدل یک مادربرد مرغوب و باکیفیت با قابلیت‌ها و امکانات گسترده است و برخی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را در اختیار شما می‌گذارد.



product_1612435982e7f72db0328d4580ab2e08730a6c4121.jpg



مادربرد MAG Z590 TORPEDO با گارانتی آونگ


مادربرد MAG Z590 TORPEDO مخصوص آنهایی است که تشنه سرعت بالا هستند. از قابلیت‌های این مادربرد خوش قیمت می‌توان درگاه شبکه پرسرعت 2.5 گیگابیتی، Lightning 4، بُرد باکیفیت و مدار تغذیه پرقدرت برای به نهایت رساندن کارایی پردازنده را برشمرد.

مادربرد MAG Z590 TOMAHAWK WIFI با گارانتی آونگ

مادربردهای سری TOMAHAWK ام اس آی بی نیاز از معرفی هستند و همواره به واسطه ارزش خرید بالا جزء پرفروش‌ترین ها در بین گیمرها بوده‌اند. مادربرد MAG Z590 TOMAHAWK WIFI نیز بیشترین قابلیت‌ها و امکانات را در کنار ظاهر زیبا در اختیار گیمرها می‌گذارد.


حرف آخر


MSI یکی از بهترین برندهای مادربردهای گیمینگ در دنیا است و آونگ هم یکی از بهترین و خوش نام‌ترین گارانتی‌های ایران است. بنابراین با خرید مادربرد MSI با گارانتی آونگ می‌توانید از شبکه خدمات گسترده این گارانتی قابل اعتماد در سراسر ایران بهره‌مند شوید.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
امروزه تاکید ما بر خرید سخت افزار کامپیوتر با یک گارانتی معتبر بیشتر از هر زمان دیگریست. برای تاکید بر این موضوع نیز دلیل قدرتمندی داریم آن هم این است که امروزه با توجه به وضعیت بازار، بسیاری از محصولات با قیمت‌های نامتعارف به فروش می‌رسند و از طرف دیگر، واقعیت مسئله این است که کمپانی‌ها با نهایت سرعت و ظرفیت خود در حال فعالیت هستند و در طول دو سه سال اخیر کم راجع به خطاهای فنی و انسانی در تولید سخت افزارهای مختلف نشنیده‌ایم. به همین دلیل خرید یک محصول با گارانتی معتبر می‌تواند در این شرایط خیال کاربر را تا حد زیادی راحت کند. در مورد کارت گرافیک‌ها مسائل مذکور بیشتر از سایر قطعات قابل درک است. خوشبختانه آونگ، یکی از شرکت‌های خوشنام وارد کننده سخت افزار به تازگی کارت گرافیک های گیمینگ MSI را وارد بازار کشورمان کرده که اتفاق بسیار خوبی برای جامعه گیمرهای داخل ایران محسوب می‌شود.

کارت گرافیک های گیمینگ MSI با گارانتی آونگ – خرید خوب با خیال راحت​



MSI از سازندگان برتر سخت افزار در کلاس جهانی، همواره بهترین کارت گرافیک‌های گیمینگ را در هر نسل روانه بازار کرده و می‌توانیم بگوئیم بهترین محصولات این سازنده تایوانی، در واقع همین کارت گرافیک‌های MSI می‌باشد که از محبوبیت بالایی نزد کاربران، خصوصا گیمرهای حرفه‌ای برخوردارند. ترکیب این سخت افزارهای باکیفیت با یک گارانتی معتبر و اصیل تبدیل به یک گزینه ارزشمند برای خرید می‌شوند. آونگ کارت گرافیک های گیمینگ MSI از سری RTX 30 انویدیا و نسل‌های قبل تر را با تنوع بالا راهی بازار سخت افزار کشور کرده که باعث می‌شود همه کاربران با سطح بودجه‌های مختلف بتوانند کارت گرافیک مورد نظر خود را با یک گارانتی قابل اعتماد خریداری کنند.




کارت گرافیک های گیمینگ MSI با گارانتی آونگ



از ارزان‌ترین کارت گرافیک گیمینگ MSI که با گارانتی آونگ روانه بازار شده کار را آغاز می‌کنیم. کارت گرافیک GTX 1660 Super Ventus XS OC کمپانی MSI که به 6 گیگابایت حافظه ویدئویی اختصاصی مجهز است. این کارت گرافیک از سری Turing انویدیا می‌باشد. انویدیا برای پاسخگویی به نیاز بازار، تولید کارت گرافیک‌های نسل قبل تر را ادامه داد که استراتژی خوبی بود و GTX 1660 اکنون جز محبوب‌ترین گرافیک‌ها بین گیمرها، بر اساس نظرسنجی سخت افزاری استیم محسوب می‌شود. یک کارت گرافیک ایده آل جهت گیمینگ در رزولوشن Full HD با نرخ فریم مناسب که در این وضعیت بازار گرافیک، ارزش خرید بالایی هم دارد. مدل مذکور از MSI با گارانتی آونگ به قیمت حدودا 22 میلیون تومان به فروش می‌رسد که البته قیمت سخت افزار به لطف نوسان دلار در این اواخر دستخوش تغییرات زیادی شده است.





msi rtx 3070 ti



از اقتصادی‌ترین مدل‌ها تا پرچمداران فوق العاده قدرتمند انویدیا​

برای گیمرهایی که می‌خواهند جدیدترین تکنولوژی‌های گرافیکی انویدیا را تجربه کنند، کمپانی آونگ کارت گرافیک‌های سفارشی MSI از سری RTX 30 انویدیا را آماده فروش کرده است. عضو رده پائین خانواده، کارت گرافیک MSI GeForce RTX 3060 Gaming X می‌باشد که به 12 گیگابایت حافظه ویدئویی پرسرعت و خنک کننده دو فنه مجهز است. یک کارت گرافیک قدرتمند در رده Full HD Gaming که قادر است بازی‌های روز را با بالاترین تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم ایده آل، بدون کندی و تاخیر اجرا کند. MSI این کارت را برای سیستم‌های گیمینگ میان رده آماده کرده و در مقایسه با وضعیت فعلی، با قیمت حدودا 35 میلیون تومان با گارانتی آونگ از ارزش خرید مناسبی برخوردار است. نسخه Ti کارت گرافیک Gaming X Trio شرکت MSI نیز که از سه فن خنک کننده و 8 گیگابایت حافظه بهره می‌برد، برای سیستم‌های گیمینگ رده بالاتر با قیمت تقریبی 55 میلیون تومان در دسترس کاربران قرار گرفته است.






msi rtx 3070




اما می‌رسیم به قدرتمندترین کارت گرافیک گیمینگ حال حاضر در بازار، یعنی RTX 3090 انویدیا که آونگ مدل Gaming X Trio 24GB از کمپانی MSI را برای گیمرها و کاربران بسیار حرفه‌ای تدارک دیده است. انویدیا این کارت گرافیک را به لطف بهره مندی از 24 گیگابایت حافظه فوق العاده سریع GDDR6X، برای گیمینگ در رزولوشن‌های بسیار بالا مانند 4K بهینه سازی کرده که حتی با تنظیمات گرافیکی حداکثری نیز قادر است نرخ فریم ایده آلی در بازی‌های سنگین امروزی به شما دهد. مشخصا قیمت این کارت گرافیک، پرچمدار بودن آن را نیز کاملا توجیه می‌کند. این محصول با گارانتی معتبر آونگ با قیمتی نزدیک به 113 میلیون تومان در این به فروش می‌رسد. مدل SUPRIM این کارت گرافیک نیز که از لحاظ ظاهری کمی متفاوت‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد، با قیمت تقریبی 118 میلیون تومان آماده فروش شده است.

rtx 3090 suprim



لازم به ذکر است شرکت آونگ تمامی کارت گرافیک‌های MSI را به مدت 36 ماه ضمانت می‌کند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29

MSI و طیف وسیعی از مادربردهای B660 برای عرضه در CES 2022​


به نظر می رسد نمایشگاه CES 2022 یکی از پر بارترین نمایشگاه ها در طول دوران همه گیری کرونا است. خبرهای جدید حاکی از آن است که شرکت تایوانی ام اس آی در حال آماده سازی مادربردهای مبتنی بر چیپ ست B660 است تا در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کند. هرچند پیش از این رویداد تصویر مادربرد اقتصادی MAG B660M Mortar فاش شده است.

مادربردهای سری مورتار ام اس آی به عنوان یک گزینه اقتصادی تا کنون توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را جلب کنند اما در سری جدید چیپ ست ها، تصویر MAG B660M Mortar نشان از تکامل این سری دارد. این مادربرد تازه از راه رسیده نه تنها مقرون به صرفه ترین گزینه برای میزبانی از پردازنده های نسل 12 است بلکه می تواند تا پردازنده های قفل باز مانند 12900K را هم به چالش دعوت کند. هرچند بر اساس ذات این چیپ ست و اقتصادی بودن مادربرد، گزینه منطقی برای این سری از مادربردها، پردازنده های غیر K نسل 12 اینتل یا سری Alder Lake است.

این مادربرد بر اساس چیپ ست B660 و سوکت LGA 1700، دارای دو کانکتور 8 پین تامین برق پردازنده است و در بخش مدار رگولاتور ولتاژ پردازنده هم به مدار 12 فاز دیجیتال (تنها برای پردازنده) با ISL99360F 60A SPS و ماسفت های Dr.MOS و I33-200750C-R28 مجهز شده است.


مادربرد MAG B660M Mortar



در بخش راهکارهای حرارتی، مادربرد MAG B660M Mortar به هیت سینک های بزرگ آلومینیومی و ترمال پدهایی با قدرت بالا در انتقال حرارت مجهز شده است. اما نکته جالبی که پیش از این عنوان شده بود و اکنون خلاف آن را شاهد هستیم، پشتیبانی نشدن از DDR5 در مادربردهای B660 بود. اکنون مشخص شده است که مادربردهای B660 هم مانند Z690 می توانند هم به DDR4 مجهز باشند و هم به DDR5.

مادربرد MAG B660M Mortar در بخش اسلات های رم، چهار اسلات DIMM DDR5 را ارائه می کند که قابلیت اورکلاک با پروفایل XMP را دارا است و حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت را در دسترس خریداران قرار می دهد. از دیگر مشخصات این مادربرد می توان به اسلات های PCIe x16 دوگانه با رابط نسل 5 و نسل4، یک اسلات PCIe Gen 4.0 x1، دو اسلات M.2 به همراه پوشش فلزی، شش پورت SATA III، سه پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، چهار پورت USB 3.2 Gen 1، پورت HDMI و Display-Port، پورت LAN 2.5G، کانکتورهای آنتن شبکه بی سیم WiFi 6E و بلوتوث 5.2 و در نهایت 5 جک 3.5 میلی متری و پورت اپتیکال صدا اشاره کرد.

لیست مادربردهای MSI B660 به همراه قیمت:​

MAG B660 Tomahawk WiFi DDR4
MAG B660 Tomahawk WiFi – قیمت 259 دلار
MAG B660M Mortar WiFi DDR4
MAG B660M Mortar WiFi – قیمت 239 دلار
MAG B660M Mortar DDR4
MAG B660M Mortar – قیمت 219 دلار
MAG B660M Bazooka DDR4
MAG B660M Bazooka – قیمت 199 دلار
B660M Bomber DDR4
B660M Bomber
B660M PLUS
PRO B660M-A WiFi
PRO B660M-A DDR4
PRO B660M-A – قیمت 189 دلار
PRO B660-A DDR4
PRO B660-A
PRO B660M-A CEC WIFI DDR4
PRO B660M-A CEC WIFI
PRO B660M-B – قیمت 129 دلار
PRO B660M-G DDR4
PRO B660M-G – قیمت 139 دلار
PRO B660M-E DDR4
PRO B660M-E – قیمت 119 دلار
PRO B660M-C EX DDR4
PRO B660M-C EX
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
175
سن
29
ویدیو معرفی کیس MSI MPG SEKIRA 500X

attachment.php


این کیس که ظاهر جذاب و شیشه‌ای آن با لبه‎های تیز و خشن در اولین ملاقات نظر بیننده را جلب می‎کند، محصولی با دامنه شخصی سازی بالاست. برای باز و بسته کردن درب این کیس نیاز به هیچ ابزاری نیست. محفظه پوشش بخش جانبی با شیشه گرمادیده خود به ضخامت 4 میلی‎متر، مقاومت بسیار بالایی را ایجاد نموده که در کنار زیبایی خود، نه تنها جای نگرانی را از بین برده بلکه نقطه اتکای مقاومت در این کیس خواهد بود.فضای داخلی کافی و مناسب برای نصب انواع مادربردها از mini-ITX گرفته تا EATX و در کنار آنها قابلیت نصب کارت‎های گرافیک به صورت عمودی، نشان می‎دهد که MSI در طراحی این کیس، ساخت یک شاسی همه فن حریف را مد نظر قرار داده که تنها برای استفاده یک گروه خاص نباشد.از سوی دیگر قرار گرفتن محفظه نصب رادیاتور واتر کولینگ به صورت کشویی در بالای بدنه که بازه رادیاتورهای 280 تا 360 میلی‎متری را پشتیبانی می‎کند به همراه قابلیت نصب انواع فن های مختلف در ابعاد، 120 و 140 میلی‎متری در هر سه سمت عقب، جلو و بالای کیس و همچنین امکان نصب فن‎های بزرگ 200 میلی‎متری در بخش جلویی و بالای کیس نیز در دسترس است.سیستم نورپردازی LED حرفه این کیس مجهز به هاب اختصاصی ARGB LED HUB به شما اجازه اتصال تا 4 خروجی را داده و همزمان با آنها از فناوری MYSTIC LIGHT SYNC نیز پشتیبانی می‎کند که اجازه هماهنگی چراغ‌‎های RGB کیس با دیگر دستگاه‎های مجهز به این فناوری را می‎دهد. در نهایت باید به Front Panel عالی این کیس نیز اشاره کنیم که بی شک یکی از کامل‎ترین‎ها در نوع خود بوده و بازه کاملی از درگاه‎های USB و اتصالات را به خوبی پشتیبانی می‌‎کند.

برای مشاهده ویدیو در سایت آپارات کلیک کنید
 
بالا