manoonam
Registered User
- تاریخ عضویت
- 25 آپریل 2012
- نوشتهها
- 174
- لایکها
- 107
:lol:شغل شما چسیت
:lol:شغل شما چسیت
دوستان عزیزم
خدمتتون عارضم که ما هم تو کار واردات ، صادرات و ترخیص کالا و حواشی اون هستیم . کار خوبیه ، پول توش زیاده شما می تونید از ماهی 1 میلیون تا 1 میلیارد توش در بیارید . البته بستگی به خودتون ، رفقاتون ، آشنا هاتون و میزان شل و سفت بودن جیبتون واسه خرج کردن داره . البته به همه اینا 1000 برابر استرس رو اضافه کنید . از زمانی که بار تون ارزیابی می شه ، میره تو جاده تا به دست صاحب کالا برسه .
همه ازت انتظار دارن جنسشون رو با روشهای غیر قانونی ترخیص کنی . کارهای عجیب غریب انجام بدی ، و مثل روز اولی که واسه یه دوست !!! 2 تا کانتنر ترخیص کردم بعد از اینکه رفت و به دستش رسید . دبه در بیارن .
البته قریب به اتفاق وارد کننده ها انسانهای خوب و شریفی هستن . اما امان از روزی که شما به پست یه وارد کننده تازه کار بخوری و مجبور بشی استرس های اون رو هم به دوش بکشی .
سلام داداش. من به شغل شریف شرخری مشغولم
غلوم همتون
چک میگیریم نقد میکنیم
آدم میگیریم پولش می کنیم
با دوکی (drdexter) هم داد و ستد زیاد داریم
جدیدا هم قراره بیام تو تالار شکایت از فروشنده ها فعالیت کنم پـــــــــولشون کنم
دوستان عزیزم
خدمتتون عارضم که ما هم تو کار واردات ، صادرات و ترخیص کالا و حواشی اون هستیم . کار خوبیه ، پول توش زیاده شما می تونید از ماهی 1 میلیون تا 1 میلیارد توش در بیارید . البته بستگی به خودتون ، رفقاتون ، آشنا هاتون و میزان شل و سفت بودن جیبتون واسه خرج کردن داره . البته به همه اینا 1000 برابر استرس رو اضافه کنید . از زمانی که بار تون ارزیابی می شه ، میره تو جاده تا به دست صاحب کالا برسه .
همه ازت انتظار دارن جنسشون رو با روشهای غیر قانونی ترخیص کنی . کارهای عجیب غریب انجام بدی ، و مثل روز اولی که واسه یه دوست !!! 2 تا کانتنر ترخیص کردم بعد از اینکه رفت و به دستش رسید . دبه در بیارن .
البته قریب به اتفاق وارد کننده ها انسانهای خوب و شریفی هستن . اما امان از روزی که شما به پست یه وارد کننده تازه کار بخوری و مجبور بشی استرس های اون رو هم به دوش بکشی .
ولی اکثر صرافها اکثرشون هر چی هم بخوان جلوی خودشونو بگیرن باز حلال و حروم و پول مشترک درش زیاد میاد
نه ؟
سلام ضلمت جان اقا من از بچگی عاشق کار شما بودم هستم و خواهم موند ولی هیچ وقت به علت نداشتن اطلاعات و سرمایه و ساکن بودن در شمال کشور نتونستم انجامش بدم
من به زودی میخوام بیام تو این کار آماده باش که استرسهای منم به دوش بکشی :دی
خو برو جنوب پیش خود ایشون . ایشون هم نیک های روزگار هست خدمت ایشون هم ارادت داریم دربست
دکتر من با سابقه ای که ازت دارم فکر کنم non stop داری چیزی به رگ میزی
من به زودی میخوام بیام تو این کار آماده باش که استرسهای منم به دوش بکشی :دی
سلام
با اجازه استارتر بخاطر پستم
دکتر مرتضی چطوره؟
ساعت تقریبا 9 شب از دفتر اومدم بیرون که بیام سمت منزل تو فاصله قفل کردن در دفتر توسط پسر خاله عزیز شروع کردم به زدن واکس به لاستیکهای اتول یکدفعه یه ال 90 اومد این شعر بند تومونیرو بایه ولوم وحشتناکی داشت گوش میداد یارو
دکتر همونجور که اسپری دستم بود و دلا بودم رسید به قسمت دولوخ نگم منم دیگه نتونسنم از خنده خودمو جم کنم با کله رفتم تو رکاب ماشینبنده خدا پسر خالم اومده میگه دیوانه شدی سرتو میکوبی به ماشین بعد میخندی ؟
گفتم این اثار نت و دوستان نتیه. نتونستم بشینم پشت فرمون تا خونه میخنددیدم پسرخاله ترسیده بود میگفت نکنه..............
خلاصه کلی یادت میکنم دکتر با این دیوان شعرت
یه پست زدم ادرس دفتر ار-منیا رو میخواستم یادت رفت. اگر ادرس رو لطف کنی ممنون میشم
چاکرتیم عمو میلاد
به قول عمو عباس قادریبخند به روی دنیا به روت بخنده
باشه عمو توی پخ واست میفرستم
مهندس مکانیک جامدات (طراحی کاربردی)
در زمینه کاری طراحی قطعات، تحلیل تنشهای استاتیکی و دینامیکی قطعه تحت بار، طراحی ملزومات و فیکسچرهای خط تولید قطعات و تهیه مستندات و مدارک تولید قطعه
من فقط در مورد بخشی از این رشته که کار خودم هست صحبت کردم ولی این شغل گستردگی خیلی زیادی داره.
مزایا:
1-همیشه خیلی چیزها هست که میشه یاد گرفت.
2-از همه استعدادهای ریاضی و دید مهندسی و شناخت مواد و ابزار تولید و حتی شناخت فضا و مدیریت منابع باید استفاده کرد.
3- زمینه کاری مکانیک جامدات گسترده و قابل انتخاب هست از کلیه قطعات و دستگاهها مثل قطعات خودرو گرفته تا تجهیزات عظیم صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه.
معایب:
1- کار سنگین فکری و زمانبر و مستلزم اطلاعات مناسب که عدم شناخت میتونه هزینه های تولید رو خیلی زیاد کنه.
2- توی ایران در بیشتر شرکتها و کارخونه ها مهندسی معکوس جای طراحی واقعی رو گرفته، در واقع شرکتها تلاشی برای طراحی نمیکنن چون هیچ قانون کپی رایتی وجود نداره و عین مدل خارجی رو تولید میکنن تازه خرج طراحی هم نمیکنن. برادران چینی هم مدلی که با مهندسی معکوس تولید شده رو با قیمت خیلی پایینتر از ایران تولید میکنن و هر آرمی هم که ازشون بخوای روی قطعه میزنن و تحویلت میدن. در نتیجه فاتحه تولید واقعی توی ایران خونده شده و در نتیجه پیدا کردن کار طراحی و مهندسی واقعی هم سختتر از قبل هست.
3- برای اینکه توی این رشته بصورت مستقل کار واقعی مهندسی بصورت طراحی و تولید انجام بدی هزینه بر هست .
با چی کار می کنی؟ solidwork , ANSYS؟