برگزیده های پرشین تولز

اينجا چرا اينقدر خلوت شده

وضعیت
موضوع بسته شده است.

SherlockHolmes

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 می 2004
نوشته‌ها
3,068
لایک‌ها
825
نيما جون آخه درهمه!!
26.gif
18.gif

وگرنه جون شما فرهنگ اصطلاحاتمو زير پستي 5 تومن نميدادم!!
34.gif
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
به نقل از knowhow :
خوب خوشحالم که تموم شده.
تازه تو که می دونی مشکل کجاست ! دیگه چرا اینقدر اصرار داری که ما از بالا باییم مشکل رو حل کنیم !!!!!!؟
خوب تا الان که بلد نبودم و تازه از هیئت مدیره شما یاد گرفتم!!!!!!شما که حل نکردید! یکی هم که حل کرد زدین پاکش کردین!!
ولی از این به بعد یا باید مثل سابق حواله تلاونگ کنم یا بزنم خ*** و م*** شو یکی **** !!!البته اگه همون رفتاری رو که ب***ن داشتین رویه عمومی باشه و نزنین بنم کنید!!!
!
به نقل از knowhow :
بیا شرلوک جون بیا
کی گفته نمی دیم. خوبش رو هم می دیم به قول مهرداد اینجا اصولش مادی بوده ! خوب زوتر می گفتی پول می خوای :D
البته شرلوک جان یه چیز رو بگم و اونم اینه که اول مالیات و عوارض ازت میگیرند و بعد پولت رو میدن!!!!!!!!! ممدرضا رو هم که میشناسی!! یه 30 40 هزار چوق بدهکارت هم میکنه!! :f34r: :f34r: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
البته هدف اصلی سایت مالی و مشتقات اون هست!!!! و مادی توصیف درستی نیست!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

faridbahal

Registered User
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,543
لایک‌ها
15
محل سکونت
تهران بــــــــــــزرگ
پول اونم از ما مي خوبي بگيري؟
من نمیدونستم شما هم ادمین اینجا هستی!!

این مهرداد هم دیگه خیلی جدی گرفته قضیه رو! :D
بچسبید به تاریخ عضویت من! تازه از این هم قدیمی تر بود!! که یه مشکلاتی پیش اومد اینجوری شد! :D

اما چه خوبه وقتی مدیرها میان بحث میکنن من احساس میکنم یه لیوان اب شنگولی خوردم :D
 

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
به نقل از mehrdad1355 :
ابته از ستارگان درخشانی مانند ادمینها و بعضی مدیران که بسیار خوش درخشیدند!!!!!!!!! و با حسن اخلاق!!!!!!!!!!!!!!!!درس بزرگی به همه دادند تشکر کرد!!
البته غیر اینها که ایشون فرمایش کرد!!!!!!!! اینها جا افتاده!!!
عزيز دل برادر,شما اول توهين با پي ام مي نمايي,بعد كه من رو مي كنم,شروع به جو سازي و غوغا سالاري مي نمايي و بعد بجاي معذرت خواهي تمامي بلايايي كه سر من آوردي,به من نسبت مي دهي كه آي فلان و بهمان بياييد ببينيد اين اسفنديار فلان كرد و بهمان و بعد هم غوغا سالاري مي كني و بعد هم طلبكاري؟!ظاهرا نجابت من بجاي حماقت انگاشته شد و الان هم ديگران خواهند گفت باز اين بحث باز شد.عوض اينكه اين فرامين را همين جا مطرح نمايي,چرا به پي ام من كه هم زمان به شما و ادمين زده بودم,جواب نداديد كه ترسيديد مدرك براي نشان دادن در وهله بعدي وجود نداشته باشد؟!هدف من از ارائه پست شما كه بمن پي ام بود,تنها درس عبرتي بود كه بر سر ديگري در نياوريد.گاهي از تربيت خانوادگي شما با اين افاضه كلامتان جدا مايوس مي شوم.اميدوارم كه اشتباه كرده باشم.شما اگر درد مدير شدن نداريد,و الحمدالله خودتان در يك فوروم ديگر در حال خدايي هستيد و كلمه ادمين برايتان بسيار جذابست,آيا قبول مي كنيد من از فردا در همان جا ثبت نام كنم و مداوم به پر و پاچه شما بپرم و روش خودتان را پياده كنم؟!
به نقل از nima178 :
مدير با ادب گوش كن:
وقتي كسي رو كه بايد ببندن به گاري مدير مي كنن همين مي شه
ببخشيد ها,ولي شما پيش همين شهرام خان داريد كار آموزي مي نماييد؟!اگر همين مدير و مديران ديگر را به گاري پرشين تولز نبسته بودند,الان اينجا مثل اتاق هاي ياهو مسنجر بود,سواي كاربران نازنيني كه من به تمامي آنها ارادت دارم .
به نقل از good_pesar :
افتضاح تر از اون میدونی چیه ؟ اینکه یه مدیر به یک یوزر فحاشی کنه بعد جرمش هم ثابت بشه و بعد در یک افتضاح دیگه تاپیک های مربوطه قفل و پاک بشن و مدیر بی چاک و دهن همچنان سوار بر خر مراد بتازه پس چی شد ؟ افتضاح اندر افتضاح
ببخشيد,شما هم هيئت منصفه هستيد,هم دادستان و هم وكيل مدافع و ظاهرا متهم هم من هستم.برايتان جرم متهم ثابت شده كه سريع حكم صادر مي فرماييد؟!
به نقل از Reza364 :
بی زحمت زیرخاکی در نیارید!
32.gif
رضا جان,من مشكلي با كسي ندارم ولي ظاهرا شهرام خان با وجود من مشكل پيدا كرده است!!! :lol:
به نقل از Niaz :
مدير رو در ملا’ عام اعدام كنين از good_pesar خان رضايت بگيرين ، راضي ميشه ؟ :hmm:
نظر خوبيه!!!تصويب مي شه ... ;)
به نقل از mehrdad1355 :
نیاز خان بحث اعدام نیست-بابت اتهام علنی یه توضیح علنی ندادند و تاپیکی رو هم که توضیح جریان بود پاک کردند ولی اصل پستهای مورد دار وجود دارند و تنها کمی ادیت شدند-قبلا هم فحش کاری بین کاربرای قدیمی هم بوده ولی این یه کار و رویه کثیف که از زبون یکی دیگه فحش بدن و بعد تحریف کنند و نتیجه و تفسیر دلخواه خودشونو بگیرن
البته معلومه که جریان به جای نمی رسه و بی خود کسی خودش بابت این کار خسته نکنه و !
تنها درسی که میشه گرفت اینه که اصلا با مدیرها هیچ گونه رابطه ای نداشته باشید! چون ()*&^%
البته اونا در حد بعضی مدیرهای اینور نیستند و صفات حسنه اینا رو ندارند ولی خوب همدیگه رو خوب میشناسیم
بیخیال - کسی اونور رو برای رقابت با اینور نزده و اونور جوش با اینجا شاید اویل شبیه بود ولی کم کم جو موضوعاتش با اینجا تغییر می کنه و یه چیز متفاوت با اینجاست
شما هنوز بعد اون همه فحش وناسزايي كه مثل ليچار بارمن كردي و چه خصوصي كه من عيان كردم و چه عمومي كه همگان ماهيت حقيقي شما را شناختند,دلت خنك نشد؟!بابا عجبا!!!!مي خواي بيام حضورا خدمتتان يك فصل سير مرا كتك بزني؟!
به نقل از good_pesar :
نه عزیز دل نه با اعدام مشگل حل میشه نه با رضایت منه یوزر که اینجا پست میزنم کار از ریشه خرابه
شما ام بیخودی خون خودتو کثیف نکن با هرفهای منه2004 Registered User که تعداد پست هاش به 600 هم نمیرسه هیچ اتفاق خاصی نمیفته نیازیم نبود شما اصلا توجهی به حرفهای من بکنی من اگر حرفی میزنم برای دل خودم میزنم چون از بی عدالتی بی قانونی و باند بازی حالم بهم میخوره و جلوی دهنمو نمیتونم بگیرم همین و بس .
خوشبختانه بنده حقير در ايم فوروم هيچ وابسته اي ندارم كه بخواهم در زير لواي وي مخفي بشم.
به نقل از knowhow :
مهرداد جان !
بی خودی گیر الکی نده ! تو خودت شصتاد تا مشکل داری که من بارها دیدم و چشم پوشی کردم. بی خودی شلوغش هم نکن من که این ور هستم می دونم توی فروم چه خبره. یه جوری برخورد نکن انگار ما از پشت کوه اومدیم. من طرف هیچ کس رو نمی گیرم و قضاوت هم نمی کنم چون بین خودتون بوده و من هم دخالتی نداشتم و نخواهم داشت. کاربرهای دیگه هم وقتی همه چیز رو نمی دونند بی خود قضاوت نکنند.
قربان آدم چيز فهم.. :cool:
به نقل از ehsan :
لطفا بحث حاشیه ای نکنید.

جناب good_pesar عزیز... چرا اینجوری به قضیه نگاه میکنید؟
بین دو نفر (که اتفاقا یکیش مدیر بوده و یکیش هم قدیمیتر و با سابقه تر از اون مدیر) یه مشکلی پیش اومده. بینشون نامه رد و بدل شده و خلاصه ادعا کردن نسبت به همدیگه. این موضوع به هیچ وجه به من و مدیرهای دیگه و فروم ربطی نداره. مشکلیه که بین دو نفره و ما وظیفه حلش رو نداریم. نباید هم به فروم کشیده میشد یا بشه.
این همه عضو با مدیرها یا من مشکل پیدا میکنن. کسی میاد برای هر کدوم تاپیک بزنه؟ در هر صورت نه من و نه بقیه حوصله بررسی پیامهای رد و بدل شده بین دو نفر رو نداریم. اگه مدیری تو سایت یا فرومش اینجوری رفتار میکنه اینجا از این برنامه ها نداریم. خلاصه اینکه شما که مدعی عدل و عدالتی خارج از فروم مشکل این دو عزیز رو حل کن. کلی آدم اینجا دعات میکنن چون این بحث تموم میشه.
بازهم قربان شما كه منصفانه صحبت مي كنيد,الان شهرام خان مي گه اين. ببين...داره..... :eek:
به نقل از good_pe حالا از تمام این مسائل هم که بگذریم این وسط یه چیزی میمونه اونم اینکه اصولا مدیر باید چه شاخصه هایی داشته باشه تا جایی که عقل ناقص من قد میده باید اطلاعات داشته باشه وقت داشته باشه قدرت مدیریت داشته باشه ادب فهمم و شعور داشته باشه و غیره حالا وقتی یه مدیر مثلا ادب نداره چرا باید مدیر باشه فکر نمیکنید یک مدیر با ادب بهتر از یک مدیر بی ادب باشه ؟ این مساله ام فکر میکنم مستقیما به ادمین ها مربوط بشه این طور نیست ؟ آیا حق و عدل این نبود که حداقل حالا که این قضیه علنی شده یه تذکر خشک و خالی به مدیر مربوطه میدانین ؟ نه این که بیان تاپیکی که داشت مدیر مورد بحثو رسوا میکردو پاک کنین و یا تاپیک های مربوطه رو قفل کنین این باند بازی نیست ؟ حالا شما داری میگی به نتیجه نمیرسه چرا نمیرسه عزیز من ؟ همه چیز مثل روز روشنه و میشه خیلی راحت این قضیه رو تموم کرد که حالا چرا شما سعی دارین این قضیه فراموش بشه نمیونم . و در آخر شاید خیلی ها بگن آخه به تو چه که چی شده و چرا انقدر این بحثو کش میدی ولی اینو بدونین که آرامش و امنیت اونجایی که عدالت باشه و هر جا ام که نباشه جنگو جدالو درگریو کدورت اونجاست پس چه بهتر که تو همین محیط مجازی هم یوزر هم مدیر هم ادمین به دنبال عدالت باشن و اونو فدای هیچ چیز نکنن .[/QUOTE :
شما از كجا يك طرفه به قضاوت نشستي كه منو نديده و نشناخته متهم مي نمايي؟!
به نقل از mehrdad1355 :
درسته دقیقا مشکل به خودم بر می گرده تا الان همه چیز رو به تلاونگ می گرفتم تا الان که جریانی رو یکی ایجاد کنه و جرعت کنه به همچین جریاناتی برسونه! که حالا من به شما هم بدهکار هم بشم(هم به قول ایشون ملجک شما بشم )درضمن چیزی هم بین ما نبوده حتی از قبل و این کار ایشون هم بدون سابقه قبلی بوده
من هم دیگه هیچ حرفی ندارم و همه چی هم گفته شده و بهتره این تاپیک رو هم ببیندید چون کسی که همه جریاناتو ندونه خواجه حافظ شیرازی هست و برا من هم دیگه تموم شده
مگر بعد از آن همه توهين و افتراي شما به من كه البته از ديد شما كاملا برعكس بوده!!!!چيزي هم براي عيان كردن باقي مونده؟!زهرتان را ريختيد و الكتان را برآويختيد؟!
به نقل از knowhow :
خوب خوشحالم که تموم شده.
تازه تو که می دونی مشکل کجاست ! دیگه چرا اینقدر اصرار داری که ما از بالا باییم مشکل رو حل کنیم !!!!!!؟
مشكل از جايي نبوده كه باقي بمونه..ملالي بود كه بخير گذشت.. :hmm:
به نقل از mehrdad1355 :
خوب تا الان که بلد نبودم و تازه از هیئت مدیره شما یاد گرفتم!!!!!!شما که حل نکردید! یکی هم که حل کرد زدین پاکش کردین!!
ولی از این به بعد یا باید مثل سابق حواله تلاونگ کنم یا بزنم خ*** و م*** شو یکی **** !!!البته اگه همون رفتاری رو که ب***ن داشتین رویه عمومی باشه و نزنین بنم کنید!!!
آقا طلبكاري تا اين حد رو مي خواد والله!!!
شهرام خان,من حاضرم براي اين مسئله حضورا بيام و كمي هم با هم صحبت كنيم.اگر فكر مي كني كه تمامي تقصيرها مال من بوده و شما بي تقصيري,پس اصولا قبول مي كني در غير اين صورت اگر كاسه اي زير نيم كاسه شما باشه,حتما دعوت مرا رد مي كني,در ضمن خواهش مي كنم نگو كه تو اسفنديار كي هستي كه من قبول بكنم يا نه!!!!اگر در اين ميان مشكل بالفرض از جانب من بود,من حاضرم بصورت رسمي عذر خواهي كنم,در غير اين صورت همين امر را از شما خواستارم.خوبه؟قبول مي كني؟بيام تهران ببينمت؟!
 

hwt

کاربر قدیمی پرشین تولز*مدیر سخت افزار
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,953
لایک‌ها
2,415
ايول چه زود ادمها خودشون رو نشون ميدن :)

خيلي باحالين بخدا :)

راستي اينم نقل حافظ از ما :)

من دوستدار روی خوش و موی دلکشم *** مدهوش چشم مست و می صاف بی‌غشم
گفتی ز سر عهد ازل یک سخن بگو ** *آن گه بگویمت که دو پیمانه درکشم
من آدم بهشتیم اما در این سفر *** حالی اسیر عشق جوانان مه وشم
در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز *** استاده‌ام چو شمع مترسان ز آتشم
شیراز معدن لب لعل است و کان حسن ** من جوهری مفلسم ایرا مشوشم
از بس که چشم مست در این شهر دیده‌ام ** حقا که می نمی‌خورم اکنون و سرخوشم
شهریست پر کرشمه حوران ز شش جهت ** *چیزیم نیست ور نه خریدار هر ششم
بخت ار مدد دهد که کشم رخت سوی دوست ** گیسوی حور گرد فشاند ز مفرشم
حافظ عروس طبع مرا جلوه آرزوست *** آیینه‌ای ندارم از آن آه می‌کشم
 

Humpop.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آگوست 2005
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
به نقل از knowhow :
Rax جان چقدر باهوشی تو !
قبل از Dec 2004 کجا بودی ؟!!!!!؟!!!!
تو سپتامبر 2004 بوده :blink: البته خیلی مخلصیم ها ! ;)
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
به نقل از knowhow :
Rax جان چقدر باهوشی تو !
قبل از Dec 2004 کجا بودی ؟!!!!!؟!!!!

قبل از اون تاريخ اينجا نبودم...قبول ولي پستاي قبل از اون تاريخ رو كه خوندم...
با 20 نفر ادم قديمي اينجا كه دوستم....
شما يه مورد بگو من از سياستهاي اينجا تا قبل از جريان فيلتر شدن انتقاد كرده باشم...

در ضمن من نگفتم عقل کلم...نگفتم چیزی میدونم..گفتم دلیل این رفتارهایی که شما از خودتون نشون دادید بگید من دریست نظر شما رو قبول میکنم..

خدایش دروغ نمیخوام بگم...ولی هر وقت تونستم از ادمینهای اینجا حمایت کردم...همیشه احساس میکردم دارن
یه جای به این بزرگی رو با سرمایه شخصی سرپا نگه ميدارن...بيشتر مواقع با خودم ميگفتم وقتشون رو كه ميتونن
واسه كاراي مهم تر از اينجا تلف كنن ميزارن واسه اينجا...

خوب چون عشقشون فرومشون بود...و اينو مگه ميشه كسي درك نكنه...مگه كاربراي اينجا چي از شما ميخوان...
(من شكي در منطقي بودن شما دو عزيز ندارم ولي خوب دوست دارم بدونم اينهمه سوال كه تو ذهن كاربراي اينجاست چرا جواب نميدين...)

ولي اينهمه مدت سكوتشون بايد دليل داشته باشه...شما باشي يهو ببيني تو يه سايت مثله فالس قوانين عوض بشه و حال بدن به كاربرا ميگي قبلا هم نظرشون همين بوده...


خوب بگذريم...من همونطور كه قبل از دسامبر 2004 نبودم از الان هم نخواهم بود...شايد فقط يكي دو تا دوستي كه بمن لطف كردن پستامو ريپلي كردن بيام جواب بدم...

در ضمن نميگم ديگه اينجا نميام ولي بقول بهنام اينجور امدن با اونجور امدن تقاوت داره.. :D
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
به نقل از Humpop.com :
تو سپتامبر 2004 بوده :blink: البته خیلی مخلصیم ها ! ;)

بودم ولي نه با اين اي دي... :D

در ضمن مگه اينجا ارزش كاربرابه تعداد پست و تاريخ عضويته..اگه اينطوره پس من ديگه پامئو اينجا نميزارم تا 3 سال ديگه شايد كاربر مهمي بشم/. :lol:
 

hwt

کاربر قدیمی پرشین تولز*مدیر سخت افزار
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,953
لایک‌ها
2,415
به نقل از rax :
بودم ولي نه با اين اي دي... :D

در ضمن مگه اينجا ارزش كاربرابه تعداد پست و تاريخ عضويته..اگه اينطوره پس من ديگه پامئو اينجا نميزارم تا 3 سال ديگه شايد كاربر مهمي بشم/. :lol:
فعلا كه ديدگاه ادمينها هم ظاهرا همين شده :(
باعث تاسفه :(
 

vmf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2003
نوشته‌ها
506
لایک‌ها
2
سن
39
به نقل از rax :
بودم ولي نه با اين اي دي... :D

در ضمن مگه اينجا ارزش كاربرابه تعداد پست و تاريخ عضويته..اگه اينطوره پس من ديگه پامئو اينجا نميزارم تا 3 سال ديگه شايد كاربر مهمي بشم/. :lol:
تنها در فروم هایی میشه این حالت (بی تاثیر بودن تعداد پست و تاریخ عضویت) رو دید که تخصصی کار می کنند.( مثل همین جا)


راستی از همه اطراف دعوا!!! ::: نمیشه دیگه کوتاه بیایید!! آخه حوصلمون سر رفت که از بس تاپیک های این مدلی رو خوندیم.
21.gif


یکی یک موضوع جدید رو کنه، تا دل همه واز بشه
8.gif
9.gif
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
به نقل از SherlockHolmes :
راستي ركس فكر كنم پول دومينم داره درست ميشه!!
8.gif

خدايا بالاخره ما هم از اون در امد حلال بهره مند ميشيم واقعا... :happy:

در ضمن هيچوقت فراموش نكنيم كه كه الان طبق امار رسمي اينجا 1000 تا شتري در سال داره..

يعني سر هر سال $^%$×،×) تومن پول..

خوب منم 1500 تا پست دارم...مجاني ميدم به محمد رضاي عزيز(اون محمد رضا نه اين)....باشد كه سبب خير شود.. :D
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
به نقل از mostafa_gm :
وحيد جان، راستش من خيلي دوست داشتم بيان مشكلاتو مطرح كنن حالا قرار نبود كه همه مشكلات يه جا حل بشه ولي خوب حداقل ما هم ميفهميديم قضيه چيه.

مصطفي جان ميخواي چند تا تاپيك نشون بدم مشگلات رو گفتيم..قبل از جريان فروم جديد...

كسي حلشون كرد...

خدا شكر اين فروم جديد هيچ كاري نكرد (امريكا هيچ غلطي نميتواند بكند :lol: ) حداقل واسه ايندگان اينجا
يه سري مشگلات رو حل كرد... ;)
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
به نقل از vmf :
تنها در فروم هایی میشه این حالت (بی تاثیر بودن تعداد پست و تاریخ عضویت) رو دید که تخصصی کار می کنند.( مثل همین جا)


راستی از همه اطراف دعوا!!! ::: نمیشه دیگه کوتاه بیایید!! آخه حوصلمون سر رفت که از بس تاپیک های این مدلی رو خوندیم.
21.gif


یکی یک موضوع جدید رو کنه، تا دل همه واز بشه
8.gif
9.gif

امر امر اقا وحيده(چقده من از اين اسم خوشم مياد :lol: )

طرف دعوايي وجود نداره...ما داريم تو سر خودمون ميزنيم.. :lol: :blink:
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
به نقل از esfandiyar2002 :
عزيز دل برادر,شما اول توهين با پي ام مي نمايي,بعد كه من رو مي كنم,شروع به جو سازي و غوغا سالاري مي نمايي و بعد بجاي معذرت خواهي تمامي بلايايي كه سر من آوردي,به من نسبت مي دهي كه آي فلان و بهمان بياييد ببينيد اين اسفنديار فلان كرد و بهمان و بعد هم غوغا سالاري مي كني و بعد هم طلبكاري؟!ظاهرا نجابت من بجاي حماقت انگاشته شد و الان هم ديگران خواهند گفت باز اين بحث باز شد.عوض اينكه اين فرامين را همين جا مطرح نمايي,چرا به پي ام من كه هم زمان به شما و ادمين زده بودم,جواب نداديد كه ترسيديد مدرك براي نشان دادن در وهله بعدي وجود نداشته باشد؟!هدف من از ارائه پست شما كه بمن پي ام بود,تنها درس عبرتي بود كه بر سر ديگري در نياوريد.گاهي از تربيت خانوادگي شما با اين افاضه كلامتان جدا مايوس مي شوم.اميدوارم كه اشتباه كرده باشم.شما اگر درد مدير شدن نداريد,و الحمدالله خودتان در يك فوروم ديگر در حال خدايي هستيد و كلمه ادمين برايتان بسيار جذابست,آيا قبول مي كنيد من از فردا در همان جا ثبت نام كنم و مداوم به پر و پاچه شما بپرم و روش خودتان را پياده كنم؟!

شما هنوز بعد اون همه فحش وناسزايي كه مثل ليچار بارمن كردي و چه خصوصي كه من عيان كردم و چه عمومي كه همگان ماهيت حقيقي شما را شناختند,دلت خنك نشد؟!بابا عجبا!!!!مي خواي بيام حضورا خدمتتان يك فصل سير مرا كتك بزني؟!


آقا طلبكاري تا اين حد رو مي خواد والله!!!
شهرام خان,من حاضرم براي اين مسئله حضورا بيام و كمي هم با هم صحبت كنيم.اگر فكر مي كني كه تمامي تقصيرها مال من بوده و شما بي تقصيري,پس اصولا قبول مي كني در غير اين صورت اگر كاسه اي زير نيم كاسه شما باشه,حتما دعوت مرا رد مي كني,در ضمن خواهش مي كنم نگو كه تو اسفنديار كي هستي كه من قبول بكنم يا نه!!!!اگر در اين ميان مشكل بالفرض از جانب من بود,من حاضرم بصورت رسمي عذر خواهي كنم,در غير اين صورت همين امر را از شما خواستارم.خوبه؟قبول مي كني؟بيام تهران ببينمت؟!
خوب ممدرضا خان می بینی که مشکل هنوز وجود داره (برخلاف اونی که به من پی ام کردید که بهشون تذکر دادید)و این جناب مدیرتون با کمال پرروی هنوز هم هم ادعای می کنه من بهش فحش دادم و شما هم که پست ایشون و تاپیک برملا کردن تقلبشون رو پاک کردین که حالا اینقدر ایشون***هست
ولی متن هردو پی ام ارسالی ایشون و تنها پی ام ارسالی من به ایشون که روش تقلب کرده موجوده(خودتون هم میدونید که امکان دستکاری تو متن پی ام ها جز برای کسی که دسترسی به دیتابس داره ممکن نیست)باکس ایشون هم اگه پاک نکردن و موجوده و میتونید ببینید
این مدیرتون تا خودتون نرید ببینید از رو نمیره! بسیار هم به تربیت خانوادگیش مفتخره
درضمن الان پسوردم هم براتون پی ام می کنم ممدرضا خان که مشکلی هم نداشته باشید در دیدن پی ام ها و به این جریان پایان بدید
ایشون هم که ظاهرا میخوان جریان رو حل و فصل کنند!!!!!!!!!!!!!!! خوب شما به چه دلیل حاظر به چک کردن باکسهای طرفین نیستید؟
اگه از اول اینکارو (دیدن باکسه)می کردید به اینجا نمی رسید!!(هنوز هم دیر نیست و مدارک موجود هست)!!! مشکل واقعی خودتون هستید و نه کس دیگری! خودتون همچین کسانی رو تو مدیریت پرورش میدیتن و عملا چون ازشون دارین به نوعی حمایت می کنین با اون هیچ فرقی ندارید!!و از نظر اخلاقی کپی برابر اصل مدیرتونی
چون تاپیکی رو که دست ایشون رو رو کرد رو پاک کردید و به نوعی لا پوشونی می خواهید بکنید و پس خودتون هم باید تمومش کنید
پسورد رو براتون فرستادم ممدرضا خان
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
من هیچ جنجالی درست نکردم و همش زیر سر خودتون و مدیرتونه
که اون فحش میده و منسوب به من می کنه
شما هم که تاپیکی رو که نیما دستشو رو کرده پاک می کنید
تنها حرف من از ابتداد هم این بوده که باس منو اون رو ببینید و شما زیر بار نمیرید که به اینجاها میرسه

بازم میگم حالا که پسورد م رو فرستادم دیگه نمیتونید بهانه ای برای امتناع داشته باشید!

خودتون این اختلاف رو برسی کنید که ادعای ایشون صحت داره یا نه !خواهی نخواهی جریان علنی شده و همه می خوان بدونن جریان و واقعیت چی بوده! یک کلام بگید که ایشون راست میگن یا نه تموم! اون موقع نه من و نه اسفندیار دیگه هیچ حرفی برای گفتن نداریم
lتنها یک اختلاف هست و اونم اینه که ایشون متن پی امی رو گذاشته تو سایت و مدعی هست که من توش دارم بهش فحش دادم و من تکذیب می کنم و هیچ چیز دیگه ای هم وجود نداره
هیچ کسی هم جز ادمینها که به باکسهای طرفین دسترسی دارن نمیتونن صحت ادعا رو برسی کنن(حداقل من رو که پسوردم رو برای ممدرضا فرستادم رو که میتونید)
اصلا اگر شما هم حاظر نیستید من حاظرم پسوردم رو در اختیار شرلوک یا مهدی(حاجی) بزارم که هردو برن ببینن که پی ام رو ببینن
اگه حاظرین سر شب پی ام بدین که براتون بفرستم چون تا شب من نیستم
 

hwt

کاربر قدیمی پرشین تولز*مدیر سخت افزار
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,953
لایک‌ها
2,415
من نميدونم چرا ادمينها علاقه اي به روشن شدن واقعيت ندارن
60.gif
 

mostafa_gm

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,863
لایک‌ها
438
محل سکونت
My House
به نقل از hwt :
من نميدونم چرا ادمينها علاقه اي به روشن شدن واقعيت ندارن
60.gif
چون واقعيت كاملا روشنه. اونايي كه بايد بدونن ميدونن!
مهرداد جان ظاهرا همه اصل جريان رو فهميدن، شما هم يه كمي كوتاه بيا.
 

Bahreyni

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2004
نوشته‌ها
1,733
لایک‌ها
6
سن
43
محل سکونت
کرمان دیار کریمان
به نقل از ehsan :
براي خودت ديگه چرا؟
چون منم یکی از کاربرای اینجام مدیر
چون تو هیچ وقت پیام های بچه ها رو نمیخونی آقای مدیر
چون میل باکس مدیرمون همیشه پره

چون اون یکی مدیر هم که مدیرتره کمتر میبینم
چون منم یکی از بچه هایی بودم که اینجا رو دوست داشتم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا