برگزیده های پرشین تولز

سوالات و جوابهاي مربوط به تاپيك (معرفي برنامه‌هاي كاربردي براي تشخيص و ...)

str4610

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 آگوست 2010
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سلام str4610 عزيز
1.gif


. در ابتدا ورود شما را بهفروم PT تبريك عرض مي‌كنم و اميدوارم كه شما را بيشتر در جمع دوستان بينيم....
53.gif



. مسيري كه رفتيد بايد يك پله عقب بياييد! فولدر FailSafe در واقع جايگاه فايل‌هاي بكاپيش هستند و نه فايل هاي اصليش! پس باشد از فايل‌هاي درون ريشه اين مسير بكاپ تهيه نمايد: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop بعد براي WinRAR يا WinZip نمودن نبايد در همان فولدر فايل فشرده را قرار دهيد چون ابرنامه هاي اينطوري معمولن فولدر خودشون را قفل مي كنند! بايد مثلن آدرس فايل فشرده را در ريشه درايو C يا هر جاي ديگه دهيد. (براي اطمنان الان براي خودم هم تست كردم و درست بود) (بكاپ گيري از فولدرهاي درون ريشه آدرس فوق الزامي نيست ولي اگر دوست داشتيد بگيريد!)

. اما بكاپ گيري از ريشه آويرا بخش سادش هست. وقتي قراره در سيستم مقصد اين فايل‌ها را روي فايل‌هاي آويرا نصب شده و هم نسخه آويراي فعلي كپي نمايد بايد ابتدا فايل exe آويرا و هر دوتا Service برنامه فوق را از حافظه خارج نماييد تا با پيام Access denied مواجه نشويد. براي اينكار راحتترين و از ديد من درستترين راه استفاده از برنامه Startup Organizer هست كه در همين لينك هم توضيح كاملش و روش استفاده آن را نوشته ام. وقتي برنامه را در سيستم مقصد نصب و اجرا نموديد بايد 3 فايل مربوط به آويرا را از استارتاپ برداريد. از پنل سمت چپ اين برنامه قسمت all را انتخاب نماييد و سپس از پنل چپ برنامه تيك فايل avgnt را برداريد و سپس از پنل سمت چپ گزينه Server را انتخاب نمايد و از پنل سمت چپ تيك هر دو سرويس به نامهاي Avira AntiVir Guard و Avira AntiVir Scheduler را برداريد. حالا سيستم را ريستارت نماييد و سپس اون فايل ها را برروي فايلهاي مقصد باز نويسي نماييد.

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/05/18
26.gif
103.gif

درود فراوان به شما دوست عزیز

سپاس گذارم از راهنمایی خوبتون و وقتی که برای بنده قرار دادید. تونستم با تغییر آدرس محلی که قراره فایل زیپ بشه یکی از مشکلات رو حل کنم و فایل مورد نظر به دست اومد . اما متاسفانه نتونستم از فایل روی سیستم دیگه ای استفاده کنم . حتی بنده نام فایل رو هم به (vdf_fusebundle.zip) تغییر دادم اما افاقه نکرد .
نرم افزار بعد از چند ثانیه و چک کردن فایل . فایل رو خراب میشناسه . ممنون میشم باز هم راهنمایی بفمایید.
... ضمنا باعث افتخار بندست که در جمع حضرت عالی و دیگر دوستان باشم .

موفق و پیروز باشید.../
یحیی
 
Last edited:

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام str4610 عزيز
1.gif


. من قبلن از روش فوق براي نسخه هاي 7 و 8 استفاده مي‌‌كردم، اما تا الان از نسخه‌هاي9 به بعد تست نكردم!. دو پيشنهاد دارم:

1) فقط فايل‌هاي VDF.* را از مبدا فشرده ودر مقصد باز نماييد. به اينشكل در زمان آپديت احتمالن فقط فايل‌هاي EXE و ... دنلود خواهند شد.

2) آويرا يك فولدر ديگه هم دارد كه يكسري اطلاعات در آن قرار مي‌دهد. C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira\AntiVir Desktop من در زمان ساختن سي دي WinPE Live بخش كمي از اين فولدر را هم برروي سي دي منتقل مي‌نمود تا آخرين تاريخ آپديت درست نشان داده شود. اما تجربه من مربوط به همان نسخه 7 و 8 آويرا هست و شايد در نسخه هاي بعدي اطلاعات بيشتري به اين فولدر منتقل شده باشد!؟

. متاسفانه الان من در سفر هستم و سيستم خودم كنارم نيست!
17.gif
كه براي شما دقيقن تست نمايم! اما پيشنهاد من به شما اين هست كه چون در چنين مواردي از اين سيستم به سيستم ديگه رفتن و دستكاري نمودن دستي ممكنه باعث اتلاف وقت و خرابي ويندوز شود بهتر هست كه برروي سيستم مبدا خود يك برنامه Virtual Machine همانند VMWare يا Virtual Box نصب نماييد و در درون آنها يك ويندوز نصب نماييد و سپس برروي همان سيستم و از درون ويندوز خود تست هاي خود را برروي ويندوز مجازي انجام دهيد تا هم سرعت كارتان خيلي بالاتر رود و هم اگر هم سيستم عامل مجازي به دليل دستكاري شما مشكلي پيش آمد، به سيستم‌هاي اصلي شما خللي وارد نشود... سوالي بود در خدمتيم....

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/05/18
26.gif
103.gif
 

ArMin_KhAn

Registered User
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2009
نوشته‌ها
3,048
لایک‌ها
185
سن
35
محل سکونت
هرجا که $ باشه
ببخشید ، igimax جان ، سوالی داشتم خدمتت

یه چند مدتی بود شما نبودی ، خیلی دلم برات تنگ شده بود واقعا ، پیام خصوصی هم که غیر فعال کردی ...

کجا بودی نگرانت شدیم:blush:
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام ArMin_KhAn عزيز
1.gif


ببخشید ، igimax جان ، سوالی داشتم خدمتت
یه چند مدتی بود شما نبودی ، خیلی دلم برات تنگ شده بود واقعا ، پیام خصوصی هم که غیر فعال کردی ...
کجا بودی نگرانت شدیم
. خوبي آقا؟ ممنون از لطف و محبت شما، من فقط از 10 فروردين تا اوايل خرداد نبودم! اما بعدش تقريبن هرروز بودم. اما از تاريخي كه در امضام گذاشتم رفتم سفر و هنوز در سفرم ودسترسيم اينجا به اينترنت كمه و مشكل! اما سعي خودم را مي‌كنم كه در خدمت باشم.....

. اگر امري هست همينجا بفرماييد، اگر بلد بودم در خدمتيم اگر هم نه يا يادش مي‌گيريم يا ديگر دوستان عزيز يادمون مي‌دهند...

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/05/19
26.gif
103.gif
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام دوستان عزيز
1.gif


. توجه: جديدن من PM فرومم را باز كردم، براي دوستاني كه ممكنه كار خصوصي يا سوال سريع در حد بله خير داشته باشند! ولي متاسفانه باز سوالاتي كه بيشتر مناسب هست در محيط فروم و در تاپيك‌هاي موجود يا جديد براي استفاده و اشتراك همه مطرح شود، در PM پرسيده مي‌ شود! لطفن مطالب خصوصي كه جاي مطرح نمودنش در سطح فروم نيست يا سوالات فوري كوتاه خود را در PM ارسال نماييد و بقيه موارد را در جاي مناسب فروم مطرح نماييد و اگر دوست داشتيد و مي‌خواهيد بر من منت بگذاريد، لينك پست خود را براي من در PM ارسال نماييد. از همگي ممنونم و از جسارت پيش آمده عذر مي‌خواهم....
53.gif
53.gif
53.gif



سوال مهم و جديد دوستان:
. آيا گزينه‌اي به جز ويروسياب Avira پيشنهاد مي‌كنيد؟

. بله! Avast و سپس AVG بسيار خوب و همانند Avira مجاني هستند. ولي اشتباه همه همين هست كه فقط ويروسياب نصب مي‌كنند بدون هيچ فايروالي در كنار آن يا نسخه Internet Security ويروسياب‌هاي فوق را نصب مي‌كنند كه همراه فايروال هست. در حالي كه فايروال همراه آنها اصلن به قدرت فايروال‌هايي كه در ادامه معرفي خواهم نمود نيست. (حداقل از سال 2004 تا كنون كه 2010 هست كه اينطور بوده!!!)



****** Anti Virus ******
. خوب! همانطور كه عرض كردم ويروسياب Avira و Avast و سپس AVG بسيار خوب هستند ولي فقط و فقط نسخه ويروسيابيكي از سه محصول فوق را استفاده نماييد و نه نسخه‌هاي Internet Security يا Premium يا ... آنها كه هم پولي هستند و هم در ادامه دليل آن را توضيح مي‌دهم. انتخاب از ميان يكي از آنها به عهده خودتان هست. هر 3 خوبند.


Anti Viruses download Links:o
. براي دنلود يكي از Anti Virusهاي فوق به سايتشان در لينك‌هاي زير برويد:

. توجه توجه توجه: هرگز فراموش نكنيد كه گزينه Heuristic را تمامي ويروسياب‌هايي كه دنلود مي‌نماييد را بايد خودتان دستي روشن يا High نماييد.(اگر چنين گزينه‌اي در Option/Config برنامه وجود داشته باشد!) در مورد آويرا قبلن اينجا توضيح داده‌ام.

دريافت Avira:
. براي دنلود نسخه مجاني فقط ويروسياب اين برنامه بايد به آدرس "http://www.free-av.com*1" برويد. براي دنلود آخرين نسخه مجاني كه به نام Avira AntiVir Personal - Free Antivirus هست برروي لينك دنلودش كليك نماييد. *2

*1: نبايد به آدرس www.avira.com برويد چون در اين آدرس كليه محصولات موجود هست و زمان دنلود نسخه مجاني باز به لينك free-av.com خواهيد رسيد.
*2: لينك مستقيم ندادم چون هر از چندگاهي طراحي و آدس‌هاي سايت تغيير مي‌كند!

دريافت Avest:
. براي دنلود نسخه Free آن به اين آدرس رفته http://www.avast.com/free-antivirus-download و از جدول موجود در آن فقط برروي دكمه Download زير ستون نسخه Free كليك كنيد.

دريافت AVG:
. براي دنلود نسخه Free Edition به لينك http://free.avg.com/us-en/download رفته و فقط نسخه Free Edition را دنلود نماييد.






****** Firewall ******
. خوب! اگر اشتباه نكنم از سال 2003 يا 2004 اين تفكر شكل گرفت كه فايروال نبايد فقط يك برنامه ضد هك باشد! يعني بايد داراي توانايي هاي جديدي همانند مراقبت از فايل‌هاي اصلي ويندوز، از فايل‌هاي خودش، از برنامه‌هايي كه اجرا مي‌شوند، از تغييراتي كه ممكن يك برنامه در حال اجرا در مكان‌هاي مهم سيستم عامل يا برنامه‌هاي ديگه ايجاد نمايد و ................ فكر كنم از سال‌هاي 2004~2005 بود كه با اين سايت"http://www.matousec.com/projects/proactive-security-challenge" گم نام و به ظاهر سر كاري آشنا شدم. ولي وقتي تست‌ها و توضيحاتش را مطالعه نمودم و با نمونه تست‌هاي خودم و تجاربم مقايسه نمودم پي به درست بودن ادعاهايش بردم. اين سايت فقط و فقط به شكل كاملن تخصصي توانايي فايروال‌ها را مي‌سنجد و كاري به نام و آوازه كمپاني‌ها ندارد. توضيحات كامل اين سايت را بارها در همين تاپيك و تاپيك مرجع مين تاپيك و جاهاي ديگر داده‌ام. در كل نتايج اين سايت براي من 99% ملاك هست و 1 درصد ديگه براي انتخاب از بين 5 يا 6 فايروال اول پيشنهادي اين سايت، بر اساس نظر شخصي و تجربه تست‌هاي خودم، كنار مي‌گذارم!

. من 2 برنامه به ترتيب معرفي مي‌كنم كه توضيحات شون در لينكشون هست: Outpost Firewall Pro و Comodo . اين 2 برنامه را من تست نموده‌ام، هر كدام را براي مدت طولاني روي سيستم داشته‌ام و نسبت به بقيه فايروال‌هاي همواره اين 2 خيلي ثبات بيشتري در قرار گيري در رتبه Excellent جدول نتيجه تست فايروال‌هاي سايت فوق داشته‌اند.


Anti Viruses download Links:o
دريافت Outpost Firewall Pro:
. متاسفانه اين برنامه مجاني نيست ولي براي يك ماه مي‌توانيد نسخه پولي آن را بدون پرداخت هزينه‌اي چك نماييد. براي دريافت نسخه 30 روزه آن به اين لينك رفته "http://www.agnitum.com/products/outpost/download.php" و برروي دكمه نسخه 64 يا 32 بيتي آن بر اساس نوع OS خود كليك نماييد.


دريافت Comodo:
. اين برنامه مجاني هست ولي نسخه فايروال آن به زور!! به همراه ويروسيابش هست. پس از دنلود برنامه از اين آدرس "http://www.comodo.com/home/internet-security/firewall.php" و در هنگام نصب حتمن فراموش نكنيد كه ويروسياب آن را نصب نكنيد.






****** Anti-Spyware ******
. من با درست استفاده كردن از توانايي Program Guard برنامه‌هاي Outpost و Comodo چندين سالي هست كه هيچ نوع مشكلي با اسپايور نداشته‌ام!! فراموش نكنيد آخرش اين شما هستيد كه بايد با آشنايي و درست استفاده نمودن از برنامه‌هاي امنيتي سيستمتان، مانع آلوده شدت آن شويد وگرنه هزاران برنامه امنيتي + نا آگاهي كاربر = آب در هاون كوبيدن!!!!

. به نظر من هنوز بهترين برنامه‌هاي Anti-Spywrae بايد هنوز Spyware Doctor باشد!! اين برنامه مجاني نيست و من هم مدت‌هاي زيادي هست چون مشكل Spyware نداشتم تستي نكردم و مطالعه‌اي در مورد آن نداشتم!


يك تجربه جديد:: براي مدت 3 ماه هست كه من هنگام دسترسي به اينترنت فقط فايروال Outpost-ام را اجرا مي‌كنم و ويروسياب Avira كاملن بسته(*1) هست و هيچ مشكلي هم تا كنون از لحاظ آلودگي يا .... پيش نيامده! فقط اگر فايلي را دنلود نمايم قبل از اجراي آن ابتدا Avira را فعال مي‌كنم و پس از اسكن آن را اجرا مي‌كنم.

*1: همانطور كه مطلع هستيد نمي‌توان از ويروسياب Exit كرد! اين هم كاملن طبيعي و منطقي هست و حتا نمي‌شه آن را End Task نمود! پس من چيكار كردم؟! من سرويس‌هايش را manual و فايل اجرايش را از استارتاپ ويندوز برداشته‌ام و هر زمان كه نيز باشه آن را وسط كار ويندوز اجرا نمايم، به كمك برنامه‌ كوچكي كه نوشته‌ام فايل‌هاي سرويش را ابتدا اجرا مي‌كنم و سپس فايل اصلي آن را اجرا مي‌كنم. به اين شكل فقط زماني كه نياز هست اجرا مي‌شود و به هيچ وجه در استارتاپ ويندوز نيست كه باعث كندي شروع به كار ويندوز شود! (حتا براي چند ثانيه!!)






****** Autorun Viruses ******
. اگر خودم يا خودتون را هم بكشيد!!! اصلن نميشه يك برنامه ويروسياب پيدا كرد كه 100% همه ويروس‌هاي Autorun را بشناسه؟! ميشه واقعن؟! پس من دو راه حل 100% تضميني اينجا خدمتتان معرفي مي‌كنم تا حالش رو ببريد. راه اول براي حل مشكل ويروس‌هاي Autorun پاك كردن صورت مسئله هست!!! و راه دوم واكسينه نمودن فلش ديسك‌هاي خود هست تا ديگه عمرن ويروس Autorun نگيرند!!!!

راه اول: خاموش نمودن Autorun ويندوز:
. من نام اين راه را، پاك كردن صورت مسئله گذاشته ام! با يك تنظيم ساده، شما مي‌توانيد خاصيت بي خاصيت و دردسر ساز اجراي اتوماتيك Autorun را در انواع ويندوز‌ها را خاموش نماييد. براي XP توضيح مي‌دهم در ويندوز‌هاي ديگه تقريبن مشابه همين هست! شروع كنيد:

1) در منويStart\Run...o عبارت gpedit.msc را نوشته و OK نماييد.
2) پنجره Group Policy باز مي‌شود.
3) از پنل سمت چپ برروي علامت + گزينه Administrative Templates كليك كنيد(دو تا هست يكي در Computer Configuration و يكي در User Configuration كه فكر كنم تنظيم فوق را در اولي انجام دهيد كافي باشه اگر چه در هردو هم ميشه!) و سپس برروي كلمه System از زير آن كليك كنيد.
4) از پنل سمت راست دوبار برروي عبارت Turn off Autoplay كليك كنيد. (يا راست كليك و سپس Properties را انتخاب كنيد)
5) گزينه Enable را انتخاب و سپس گزينه All Drives از گزينهTurn of Autoplay on:o را انتخاب نماييد.
6) سيستم را ريستارت نماييد و يك CD و سپس يك فلش درايو كه حاوي فايل Autorun هستند را درون درايو قرار دهيد. نبايد هيچيك از فايل‌هاي Autorun اجرا شود. حتا اگر از طريق My Computer دوبار برروي نام اون درايو كليك كنيد باز نبايد فايل Autorun اجرا شود!!!
4.gif
41.gif
69.gif
اگر اينچنين نشد، لازم هست كه پچ ويندوز XP را از لينك زير بگيريد. (براي من بدون نياز به پچ عمل كرد)

. به اين شكل هرگز فايل Autorun.inf به شكل اتوماتيك يا دستي اجرا نخواهد شد. لينك زير كه از سايت مايكروسافت هست براي تمامي ويندوز‌ها توضيح و پچ گذاشته:



راه دوم: واكسينه كردن درايو‌هاي USB:
. روش "راه اول" فقط سيستم ما را در برابر ويروس‌هاي Autorun واكسينه مي‌كنه! يعني اگر كول ديسك خودتان به سيستم آلوده‌اي بزنيد و ويروس Autorun به آن منتقل شود و سپس همين كول ديسك را به سيستم خود بزنيد، چون فايل Autorun.inf كه اصلي ترين اجرا كننده اتوماتيك اين نوع ويروس‌ها هستند اجرا نمي‌شود، پس سيستم شما ويروس نمي‌گيرد. ولي خوب!!!! اگر كول ديسك خود را به سيستم ديگري كه آلوده نيست و Autorun آن هم Disable نشده بزنيد، سيستم ديگران را آلوده خواهيد كرد!!

. در اينجا شما مي‌توانيد از برنامه Panda USB and AutoRun Vaccine استفاده نماييد كه با ساختن يك فايل Autorun.inf تقلبي و غير قابل Delete يا Over write شدن مشكل شما را براي هميشه حل كند. (اين برنامه يك فايل درست مي‌كند و نه يك فولدر و همچنين خودتان هم نمي‌توانيد آن را پاك كنيد. شايد فقط با فرمت نمودن بشه آن را پاك كرد) جالبي اين برنامه اين هست كه هر فلش مموري به سيستم وصل بشه آن را واكسينه مي‌كنه! حتا فلش مموري: موبايل يا دوربين ديجيتال يا هاردديسك يا ...... براي دريافتش:

1) به اين آدرس http://research.pandasecurity.com/Panda-USB-and-AutoRun-Vaccine رفته.
2) برنامه را دنلود نماييد و نصب كنيد. در زمان نصب گزينه "اتوماتيك واكسينه نمودن درايو جديد" را حتمن انتخاب نماييد و بقيه گزينه‌ها را به دلخواه انتخاب نماييد.

. به همين سادگي و خوشمزگي!! فقط يك نكته! وقتي اين برنامه قصد دارد فلش مموري جديدي واكسينه نمايد برنامه ويروسياب Avira مانع اجراي اين عمل مي‌شود به همين دليل موقتن گارد Avira را Disable مي‌كنم. (بقيه ويروسياب‌ها را نمي‌دانم.)

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/07/21
26.gif
103.gif
 
Last edited:

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام dany_3p4u عزیز
1.gif

سلام
مربوط به این پستتون
http://forum.persiantools.com/showpo...15&postcount=3
حقیقتش یک فایل بین 80 تا 140 مگی را (یک فایل اما حجمش را نمی دونم)، امروز اشتباهی از ام پی تری پلیر آی ری ویر 84 گیگ حذف کرم
فایل ظبط شده یکی از کلاس ها بود

اما با این برنامه که شما فرمودین و برنامه های
GetDataBack for FAT v1.05
Power Data Recovery v4.1.2

نتونستم برش گردونم
آیا پیشنهاد دیگه ای دارین ؟

فایل را اشتباهی delete کردم، و می شه گفت تغییر دیگه ندادم توی خافظه دستگاه
...
.....
..
ممنون
. چون فقط پاک شده و کار دیگه ای نکردید معمولن برنامه Ontrack.EasyRecovery.Professiona می تواند بهتر و سریعتر چنین فایلهایی را بازگرداند. اگر این برنامه را دارید همین الان تست کنید ولی اگر نداریدش قبل از دنلود آن این برنامه را که بیشتر مخصوص چنین حافظه هایی هست را دنلود و تست نمایید: http://www.cardrecovery.com (یک نسخه خوب!!!) اگر جواب نداد سپس برنامه اولی را تست کنید و در آخر این برنامه را Active@ File Recovery تست نمایید. امیدوارم که مشکل حل شود.

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/08/01
26.gif
103.gif
 

dany_3p4u

Registered User
تاریخ عضویت
9 آپریل 2009
نوشته‌ها
112
لایک‌ها
7
دوست عزیز متاسفانه هیچ کدوم جواب نداد ...
شانس ماست دیگه !!! نه فرمت نه چیزی ! فقط حذف کردم ! دیتا جدید هم توش نریختم ! اما بر نمی گرده ...
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام dany_3p4u عزیز
1.gif


. يكسري برنامه مجاني هستند كه در سايت Lifehacker امتياز دهي شدند! شايد يكي از اينها به شما كمك كند: Five Best Free Data Recovery Tools iهم چنين اين برنامه را هم تست كنيد "File Scavenger" (بعد از دنلود ويروس چكش كنيد!!!)

. انشاالله كه بازيافت خواهد شد!

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/08/04
26.gif
103.gif
 

dany_3p4u

Registered User
تاریخ عضویت
9 آپریل 2009
نوشته‌ها
112
لایک‌ها
7
ممنون، نشد که بشه !

اما دوتا تجربه شخصی ام را می خواستم بگم !!!

یکیش مربوط به این تاپیک هست که لینکش را می زارم
http://forum.persiantools.com/t125282.html

یکی دیگه مریوط به آنتی ویروس آئیرا هست
من اول از نسخه مجانیش استفاده می کردم، اما بعدا متوجه شدم بصورت قانونی خود سایتش لینک فعال سازی نسخه premium را میده،
خوبیش حداقل اینه که دیگه تبلیغات آویرا رو اعصابت نمی ره، و کرک شده نیس و قانونیه، لینکش اینه
https://license.avira.com/en/promotion-hylm9fbv7chaxs8zbl83

موفق باشین
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام dany_3p4u عزیز
1.gif


. حيف شد! ولي خوب خودش تجربه‌اي شد باز!

. ممنون بابت هر دو تجربه‌اي كه به اشتراك گذاشتيد. در مورد لايسنس آويرا قبلن لينكهاش در تاپيكش گذاشته بوديم. (اين را هم در پست خودم در تاپيك آزمايشگاهم ميزارم) اما جديدن كه طراحي سايتش را تغيير داده اين لينكه هم اضافه مي‌كنم. (گاهي 6 يا 9 ماه هم ميده! گاه گاهي چك كنيد!)

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/08/04
26.gif
103.gif
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام dany_3p4u عزیز
1.gif


http://forum.persiantools.com/showpost.php?p=3127446&postcount=4
http://img215.imageshack.us/img215/9246/robotasksample01.gif
. چرا اينجا مي‌پرسيد!؟؟
39.gif
آقا اون تاپيك فقط براي آموزش كه نيست! ممكنه يكي سوالي يا نمونه كدي براي ديگران يا اصلن آموزشي يا ... داشته باشه! خوب راحت سوالتان را در همانجا بگذاريد! اين تاپيك (از اسمشم پيداست!) فقط مختص همون تاپيك ذكر شده هست! اگر چه بعدن (در همين تاپيك‌هاي جديدم!) ياد گرفتم!! كه پست دوم و سوم را به عنوان فهرست نگاه دارم تا هركسي تو همون تپيك بتونه سوالاتش را لابلاي آموزش‌ها بپرسه و دارا بودن فهرست باعث نشه كه يكپارچگي تاپيك خراب بشه! شايد براي تاپيك اصلي اين تاپيك هم همينكار را نمودم!!

. پس سوالتان را آنجا بپرسيد لطفن.... همين سوال را هم آنجا كپي كنيد تا خدمتتان عرض كنم...

شرمنده سوالات ابتدایی هست + نمی دونم شما در آینده این ها را قراره آموزش بدین یا نه؟ یعنی نپرسم تا آموزش بدین یا بپرسم؟
. هميچ سوالي ابتدايي نيست و اتقاقن سوال خيلي خوبي هست. البته كه من در آينده اگر مشكلي پيش نياد قصد دارم تمامي دستورات را حتا اگر شده به شكل خلاصه درس بدهم ولي اين دليل نميشه كه شما مورچه وار با آموزش من جلو بياييد. شما مطالعات خودتان را اگر مشتاق يادگيريش شديد بيشتر و جلوتر از آموزشاي من انجام دهيد ولي اول Help برنامه و Help خود دستورات را هم ببينيد. يا PDF راهنماي اون برنامه را از سايتش هم بگيريد. به هرحال Script نويسي با تنگيدن ياد گرفته نمي‌شود!! تنها جايي كه تنگيدن قبل از خواندن پايه‌اي فايده ندارد برنامه نويسي هست! البته اين Script ها خيلي خيلي ابتدايي تر از برنامه نويسي به معني پيشرفته آنها هستند ولي باز هم دانستن Syntax هر دستور (=شكل كلي يا فرمت كلي يك دستور شامل دانستن معني و موارد استفاده پارامترهاي هر دستور) الزاميست!

. آنجا بپرسيد پاسخ خواهم داد....

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/08/10
26.gif
103.gif
 

dany_3p4u

Registered User
تاریخ عضویت
9 آپریل 2009
نوشته‌ها
112
لایک‌ها
7
سلام
دوست عزیز لینکی دارین که بشه ازش کی گرفت ؟
الآن کار نمی کنه لینکی که من داشتم
ممنون
در مورد لايسنس آويرا قبلن لينكهاش در تاپيكش گذاشته بوديم. (اين را هم در پست خودم در تاپيك آزمايشگاهم ميزارم) اما جديدن كه طراحي سايتش را تغيير داده اين لينكه هم اضافه مي‌كنم. (گاهي 6 يا 9 ماه هم ميده! گاه گاهي چك كنيد!)
 

Fandogh

کاربر فعال انیمیشن
کاربر فعال
تاریخ عضویت
4 می 2007
نوشته‌ها
1,216
لایک‌ها
42
محل سکونت
قطب جنوب
سلام آی جی جان! راستش نمی دونستم این سوال رو کجا بپرسم بهترین تاپیکی که پیدا کردم اینجا بود! تو همه ی پست هات در مورد کدی به اسم هش کد md5 گفتی و اینکه امکان نداره 2 فایل یک کد داشته باشن! من از اون موقع هی تو فکرم اگر واقعا 2 فایل نمی تونن 1 هش داشته باشن، پس از روی هش کد نمی شه خود فایل رو ساخت؟؟ یعنی این فرایند برگشت پذیر نیست؟؟ اصلا می تونه برگشت پذیر نباشه؟؟ (خودم جواب سوالم رو می دونم ها! مثلما نمی شه! ولی هر چی فکر می کنم دلیلش رو پیدا نمی کنم!!) :wacko::wacko:
 
Last edited:

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام Fandogh عزیز
1.gif

...
من از اون موقع هی تو فکرم اگر واقعا 2 فایل نمی تونن 1 هش داشته باشن، پس از روی هش کد نمی شه خود فایل رو ساخت؟؟ یعنی این فرایند برگشت پذیر نیست؟؟
...
. واو! عجب سوال قشنگ و در عين حال سختي!!! پاسخ اين سوال از حد مدرك سيكل من خيلي بالاتره!!! بايد پاسختون را كساني بدهند كه دقيقن با روش كار الگوريتم يكي يا چندتا از روش‌هاي ساخت Hash Code ها آشنا هستند! (بچه هاي برنامه نويسي + رياضي!) من خودم از كد آماده MD5 به عنوان يك تابع در برنامه‌هام استفاده نموده‌ام ولي هيچوقت روش كار الگوريتمش را مطالعه نكردم!!

. در كل سوال شما و يك نگاه كوچيك من، باعث شد بفهمم، كه مثلن همين الگوريتم MD5 كه در سال 1991 توسط پرفسري از MIT به عنوان جانشيني مطمئن‌تر(More Secure) و بدون خطا به جاي MD4 معرفي شده بوده است، در سال 1996 يكسري خطاهاي جزئي در آن ديده شده كه احتمال ايجاد يك كد مشابه براي دو داده متغيير را به وجود آورده بوده! ولي گويا خيلي حالات خاصي بوده!! ولي در سال 2004 خطاهاي جديدتري كشف شد كه اساسن ايمني MD5 را زير سوال برد و .... بقيه داستان در همان لينك موجودهست.

. راستي ببخشيد كه دير پست زدم، چون باز رفتم مسافرت و هنوز ADSL نگرفتم!!! ولي به زودي مي‌گيرم.... در ضمن يك سوال خوب از هزاران پاسخ عالي بهتره!!! (سوالتان توپ بود - در ضمن، آواتار جديدتان هم خيلي باحاله)

موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
89/09/29
26.gif
103.gif
 
Last edited:

dany_3p4u

Registered User
تاریخ عضویت
9 آپریل 2009
نوشته‌ها
112
لایک‌ها
7
سلام
وقتی تیک اجرا شدن آویرا رو از استارت آپ msconfig بر می دارم، بعد از اجرای دستی آویرا توی تسک منیجر نمی یاد و با کلوز کردن کلا بسته می شه
؟
---------------
راستی یه دفعه پنجره آپدیت شدنش می یاد که با موفقیت آپدیت شد و از این حرف آ ! :دی
 
Last edited:

alireza00981

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
37
نام برنامه : RoboTask
مشکل من :
سلام به همه
من یک VPS خریدم که روش یه ویندوز 2008 X32 نصب شده.
حالا من یک برنامه به نام RoboTask که کارش اینه که کار هایی رو که با موس انجام میدی رکورد می کنه بعد اگه خواستی برات اجرا میکنه (یه جور روباته).
حالا من میخوام کارمو باهاش شروع کنم؛ اول کار های لازم رو رکورد میکنم بعد مشکل من از اونجایی شروع می شه که می خوام کار های رکورد شدم رو برنامه اجرا کنه. مشکل من اینه که وقتی از RDC یا به عبارتی دیگه Remote Desktop Connection خارج میشم کلیه کار هایی که روبو تسک باید انجام بده متوقف میشه
sadsmiley.gif
و به محض اتصال مججد کار رو ادامه میده . حتی در حالتی که صفحه RDC رو minimize می کنم ، باز کارش متوقف میشه و وقتی از minimize درش میارم کارش رو از اونجایی که توقف کرده بود شروع میکنه.
دوستان من از شما این درخواست رو دارم که به من کمک کنید که چه جوری این مشکل بزرگ رو که چند روزی اعصاب واسم نزاشته رو حل کنم.
کمک کنید لطفا!
 

BluRay20

Registered User
تاریخ عضویت
27 نوامبر 2013
نوشته‌ها
471
لایک‌ها
259
سلام دوستان
هنگام کانکت به اسکایپ ارور skyp cant conect میاد دلیلش چیه ؟ آیا تو ایران فیل-تر شده ؟
البته من با دو ورژن قدیمی 5.9 و 5.3 تست کردم . البته بعضی جاها خوندم نسخه 6.2 جواب میده ولی هنوز تست نکردم .
مرسی
 
بالا