برگزیده های پرشین تولز

ماجرای من و دیجیکالا !

hm@d@

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
6
سن
44
سلام و عرض ادب به همه شما...میخوام تجربه تلخی باهاتون در میون بذارم و امیدوارم اطلاع رسانی به همه بشه.

من تاریخ 92.4.30 یه دونه لپ تاپ fujitsu lifebook s761A از سایت دیجی کالا خرید کردم.البته تنها خریدم نبود و بیش از دو میلیون خرید کردم.این دستگاه از ابتدا مشکل شدید پرش تصویر داشت(بماند که بعد 7 روز به دستم رسید!!) که با تماس های تلفنی مکرر بهونه میاوردن که مشکلش از سیستم عاملشه گذشت و گذشت من همش انواع سیستم عامل تعویض کردم و با مشکلات کاریم تداخل داشت تا اینکه مهلت تست به اصطلاح 7 روزش تموم شد گرچه به قول خودشون توی اون مهلت هم تعویض نمیکردن(با توجیه های مسخره ای که آدم به حالشون افسوس میخوره).امسال در تاریخ 93.2.30 واسه یه مصاحبه کاری رفتم تهران و در اوج بی اعتمادی به این شرکت تصمیم گرفتم حضوری بهشون تحویل بدم.با پیدا کردن آدرس لپ تاپ رو به همراه متعلقات تحویل دادم(البته من با یک سال گارانتی طلایی خودشون خریدم).در بدو ورودم با صحنه عجیبی روبرو شدم،آقایی که با مسئول اونجا صحبت میکرد به شدت شاکی بود از عملکردشون و ظاهرا اپراتوری رو میخواست که در فلان روز بابت یه موضوعی بهش زنگ زده و خانومه هم در جبهه مقابل میگفت ما اینجا 50 تا تلفنچی داریم نمیتونم تک تکشونو بهت معرفی کنم(در حالی که مکالمات ثبت و ضبط میشه) تو همین بهبوهه از طبقه بالا صدای یکی از خانوم های تلفنچی میومد که با صدای بلند داشت پشت تلفن با یکی دیگه شدید بحث میکرد. کاملا خشکم زده بود که چرا اینجا اینطوریه.در همین حین یه آقایی اومد لپ تاپو تحویل دادم و رسید گرفتم.فکر میکردم این همه راه بردمش یه تست اولیه میزنه یا یه نظر میده اما فقط حرفش همین بود که با شما تماس میگیریم.

اما داستان از اینجا شروع میشه:بعد از گذشت 17 روز تماس گرفتم که شما چرا تماس نگرفتین؟به کجا رسید این موضوع؟ در جواب شنیدم که آقای محترم گارانتی ما زمان بره.25روز طول میکشه.در صورتی که من حرفم این بود که مشکلش چیه! اما تلفن قطع شد به فاصله هر دوروزی زنگ میزدم و هر روز جوابای سر بالا و اخلاق تند رو شاهد بودم.اصرارم بر این بود که تا ابتدای تیرماه ارسال کنند چون وسیله کارم بود و سفر کاری داشتم.ظاهرا قبول کردن اما هنوز لپ تاپی به دستم نرسیده.بارها ایمیل زدم و و در صفحه تماس با ما پیام دادم اما کسی جواب نداد! هر روز دارم زنگ میزنم اما هر روز جواب متفاوتی میشنوم.بعضی از جواب هارو گوش کنین:در دست بررسیه-امروز که پنج شنبست شنبه براتون 100% ارسال میشه-همچین سفارشی به دست ما نرسیده-یکشنبه ارسال شده-سه شنبه ارسال شده-آقای محترم صحبت کردن یاد نداری؟کد مرسوله با کد رهگیری تفاوت داره!!-همکارمون نیست-من در جریان نیستم-کد رهگیری پستی رو به ما ندادن!-فردا بهتون زنگ میزنم-همکارمون شنبه میاد-شماره بخش گارانتی رو نمیتونم بهتون بدم!-مطمئنین برای ما ارسال کردین(در صورتی که حضوری تحویل دادم ها)-چند بار بهتون بگم در دست بررسیه و...

هیچ گونه شفافیتی در صحبت کردنشون نیست.معلوم نیست چه بلایی سرش آوردن که دیگه جوابگو نیستن و دارن میپیچوننش.حتی زمانی که از خونه زنگ میزنم اتومات قطع میکنه از تلفن همراه هم تا خودمو معرفی میکنم پشت خط نگهم میدارن و بعدش قطع میکنن!

دوستان کافیه قبل خرید به بخش فروش و خدمات پس از فروش تماس بگیرین تا تفاوت هارو حس کنین.نهایت بی احترامی و بی اعتنایی به شعور مشتری و خریدار رو میشه فهمید.فقط به فکر سود کردنن یه سرچ بزنین میفهمین چی میگم.من به عنوان یه مشتری که کلی از خریدم پشیمونم بهتون پیشنهاد میدم از این سایت خرید نکنین تا توی این منجلاب ها گرفتار نشین.اون وسیله کارم بود و الان با نبودش کلی ضرر بهم وارد شده علاوه بر اون اطلاعات شخصی ،خانوادگی و کاریم داخلشه. من حتی ابتدای خریدم داخل همون صفحه لپ تاپ یه بررسی منصفانه گذاشتم و حقایق رو گفتم اما نمیدونم چرا محتواش تغییر کرد و تایید شد!!

از سایت آل دیجیتال هم فقط یه خرید داشتم اونم نوت3 بود که فوق العاده راضی ام با همون شرایطم که خواستم ارسال شد دو روزه به دستم رسید.پلمپ و آنلاک فکتوری بود.فقط فقط آل بسته بندی هاش ساده هست که نمیشه اینم جزو معایبش گذاشت جدا از این کارشناس آل قبلش بهت زنگ میزنه کلی راجع به اون موضوع صحبت میکنی و سوالاتو جواب میده خدایی لذت میبری مثل اون خانومه توی دیجی نیست که نمیدونه آنلاک فکتوری چیه!

امیدوارم این متنم رو یکی از همون تیم بیخیالشون ببینه تا شاید روش هاشو اصلاح کنه و اما در پایان:

فقط محض اطلاع :


هزينه جذب يک مشتري جديد، بين 5تا 11 برابر نگهداري يک مشتري قديم است.


براي افزايش 2 درصدي مشتري، بايد 10 درصد هزينه کرد.


ضرر و زيان از دست دادن يک مشتري، در حکم فرار 100 مشتري ديگر است.


معادل 98 درصد مشتريان ناراضي، بدون شکايت به سمت رقبا مي روند.


رضايت مشتري، مهمترين اولويت مديريتي در مقابل اهداف ديگري چون سودآوري، سهم بيشتر بازار، توسعه محصول و... مي باشد.


اگر نتايج حاصل از استفاده یک محصول براي مشتری مطلوب و رضايت‌بخش باشد، به حدود 10% - 15% افراد ديگر جامعه اطلاع خواهد داد.


اگر نتايج استفاده یک محصول براي مشتری مطلوب و رضايت‌بخش نباشد، اين نارضايتي را به بيش از 80% افراد ديگر منتقل خواهند كرد.

فعلا که داخل سایت enamad.ir ازشون شکایت کردم شما هم اگه نظری به ذهنتون میرسه که بتونین کمکم کنید بفرمایید.بازم تشکر که این نقد منو خوندین
 

hm@d@

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
6
سن
44
چرا فکر میکنی نمیتونی اعتماد کنی ؟ آره داداش همه جا قرار دادم تا همه ببینن.من گفتم شاید بعضیا رو نجات بدم شما که نجات یافته ای و اعتماد داری خرید کن منم آرزو میکنم خرید خوبی داشته باشی بدون دردسر و حاشیه
موفق باشی
 

hm@d@

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
6
سن
44
سلام و عرض ادب به همه شما...میخوام تجربه تلخی باهاتون در میون بذارم و امیدوارم اطلاع رسانی به همه بشه.

من تاریخ 92.4.30 یه دونه لپ تاپ fujitsu lifebook s761A از سایت دیجی کالا خرید کردم.البته تنها خریدم نبود و بیش از دو میلیون خرید کردم.این دستگاه از ابتدا مشکل شدید پرش تصویر داشت(بماند که بعد 7 روز به دستم رسید!!) که با تماس های تلفنی مکرر بهونه میاوردن که مشکلش از سیستم عاملشه گذشت و گذشت من همش انواع سیستم عامل تعویض کردم و با مشکلات کاریم تداخل داشت تا اینکه مهلت تست به اصطلاح 7 روزش تموم شد گرچه به قول خودشون توی اون مهلت هم تعویض نمیکردن(با توجیه های مسخره ای که آدم به حالشون افسوس میخوره).امسال در تاریخ 93.2.30 واسه یه مصاحبه کاری رفتم تهران و در اوج بی اعتمادی به این شرکت تصمیم گرفتم حضوری بهشون تحویل بدم.با پیدا کردن آدرس لپ تاپ رو به همراه متعلقات تحویل دادم(البته من با یک سال گارانتی طلایی خودشون خریدم).در بدو ورودم با صحنه عجیبی روبرو شدم،آقایی که با مسئول اونجا صحبت میکرد به شدت شاکی بود از عملکردشون و ظاهرا اپراتوری رو میخواست که در فلان روز بابت یه موضوعی بهش زنگ زده و خانومه هم در جبهه مقابل میگفت ما اینجا 50 تا تلفنچی داریم نمیتونم تک تکشونو بهت معرفی کنم(در حالی که مکالمات ثبت و ضبط میشه) تو همین بهبوهه از طبقه بالا صدای یکی از خانوم های تلفنچی میومد که با صدای بلند داشت پشت تلفن با یکی دیگه شدید بحث میکرد. کاملا خشکم زده بود که چرا اینجا اینطوریه.در همین حین یه آقایی اومد لپ تاپو تحویل دادم و رسید گرفتم.فکر میکردم این همه راه بردمش یه تست اولیه میزنه یا یه نظر میده اما فقط حرفش همین بود که با شما تماس میگیریم.

اما داستان از اینجا شروع میشه:بعد از گذشت 17 روز تماس گرفتم که شما چرا تماس نگرفتین؟به کجا رسید این موضوع؟ در جواب شنیدم که آقای محترم گارانتی ما زمان بره.25روز طول میکشه.در صورتی که من حرفم این بود که مشکلش چیه! اما تلفن قطع شد به فاصله هر دوروزی زنگ میزدم و هر روز جوابای سر بالا و اخلاق تند رو شاهد بودم.اصرارم بر این بود که تا ابتدای تیرماه ارسال کنند چون وسیله کارم بود و سفر کاری داشتم.ظاهرا قبول کردن اما هنوز لپ تاپی به دستم نرسیده.بارها ایمیل زدم و و در صفحه تماس با ما پیام دادم اما کسی جواب نداد! هر روز دارم زنگ میزنم اما هر روز جواب متفاوتی میشنوم.بعضی از جواب هارو گوش کنین:در دست بررسیه-امروز که پنج شنبست شنبه براتون 100% ارسال میشه-همچین سفارشی به دست ما نرسیده-یکشنبه ارسال شده-سه شنبه ارسال شده-آقای محترم صحبت کردن یاد نداری؟کد مرسوله با کد رهگیری تفاوت داره!!-همکارمون نیست-من در جریان نیستم-کد رهگیری پستی رو به ما ندادن!-فردا بهتون زنگ میزنم-همکارمون شنبه میاد-شماره بخش گارانتی رو نمیتونم بهتون بدم!-مطمئنین برای ما ارسال کردین(در صورتی که حضوری تحویل دادم ها)-چند بار بهتون بگم در دست بررسیه و...

هیچ گونه شفافیتی در صحبت کردنشون نیست.معلوم نیست چه بلایی سرش آوردن که دیگه جوابگو نیستن و دارن میپیچوننش.حتی زمانی که از خونه زنگ میزنم اتومات قطع میکنه از تلفن همراه هم تا خودمو معرفی میکنم پشت خط نگهم میدارن و بعدش قطع میکنن!

دوستان کافیه قبل خرید به بخش فروش و خدمات پس از فروش تماس بگیرین تا تفاوت هارو حس کنین.نهایت بی احترامی و بی اعتنایی به شعور مشتری و خریدار رو میشه فهمید.فقط به فکر سود کردنن یه سرچ بزنین میفهمین چی میگم.من به عنوان یه مشتری که کلی از خریدم پشیمونم بهتون پیشنهاد میدم از این سایت خرید نکنین تا توی این منجلاب ها گرفتار نشین.اون وسیله کارم بود و الان با نبودش کلی ضرر بهم وارد شده علاوه بر اون اطلاعات شخصی ،خانوادگی و کاریم داخلشه. من حتی ابتدای خریدم داخل همون صفحه لپ تاپ یه بررسی منصفانه گذاشتم و حقایق رو گفتم اما نمیدونم چرا محتواش تغییر کرد و تایید شد!!

از سایت آل دیجیتال هم فقط یه خرید داشتم اونم نوت3 بود که فوق العاده راضی ام با همون شرایطم که خواستم ارسال شد دو روزه به دستم رسید.پلمپ و آنلاک فکتوری بود.فقط فقط آل بسته بندی هاش ساده هست که نمیشه اینم جزو معایبش گذاشت جدا از این کارشناس آل قبلش بهت زنگ میزنه کلی راجع به اون موضوع صحبت میکنی و سوالاتو جواب میده خدایی لذت میبری مثل اون خانومه توی دیجی نیست که نمیدونه آنلاک فکتوری چیه!

امیدوارم این متنم رو یکی از همون تیم بیخیالشون ببینه تا شاید روش هاشو اصلاح کنه و اما در پایان:

فقط محض اطلاع :


هزينه جذب يک مشتري جديد، بين 5تا 11 برابر نگهداري يک مشتري قديم است.


براي افزايش 2 درصدي مشتري، بايد 10 درصد هزينه کرد.


ضرر و زيان از دست دادن يک مشتري، در حکم فرار 100 مشتري ديگر است.


معادل 98 درصد مشتريان ناراضي، بدون شکايت به سمت رقبا مي روند.


رضايت مشتري، مهمترين اولويت مديريتي در مقابل اهداف ديگري چون سودآوري، سهم بيشتر بازار، توسعه محصول و... مي باشد.


اگر نتايج حاصل از استفاده یک محصول براي مشتری مطلوب و رضايت‌بخش باشد، به حدود 10% - 15% افراد ديگر جامعه اطلاع خواهد داد.


اگر نتايج استفاده یک محصول براي مشتری مطلوب و رضايت‌بخش نباشد، اين نارضايتي را به بيش از 80% افراد ديگر منتقل خواهند كرد.

فعلا که داخل سایت enamad.ir ازشون شکایت کردم شما هم اگه نظری به ذهنتون میرسه که بتونین کمکم کنید بفرمایید.بازم تشکر که این نقد منو خوندین

پ ن : این نقد رو توی فروم های متعدد که مربوط به دیجی کالا هست قرار دادم
 

hm@d@

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
6
سن
44
اینم فاکتورش
 

فایل های ضمیمه

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    185.7 KB · نمایش ها: 44

mhm9mhm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2014
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
3
سن
30
سلام خسته نباشید ولی بد دارید قضاوت میکنید من تا حالا ۷،۸ بار خرید داشتم خوب برخورد کردن کالاهاشون هم سالم بودن ولی امان از روزی که ناسالم باشه من خودم یه هارد سفارش دادم اشتباه اورده بودن ولی گرون تر از اون بود که سفارش دادم ولی من همونو میخواستم.زنگ زدم بعد پیچوندناشون گفت میگیریم بعد سه روز بررسی اگه مشکل نداشت تعویض میکنیم منم همونجا بیلخای بهش نشون دادم که دیگه شر و ور نگه اتم بخوان بشکافن سه روز طول نمیکشه.در کل از لحاظ خدمات پس از فروش در حد گوزه
Sent from my RM-998_apac_malaysia_935 using Tapatalk
 

hm@d@

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
6
سن
44
سلام خسته نباشید ولی بد دارید قضاوت میکنید من تا حالا ۷،۸ بار خرید داشتم خوب برخورد کردن کالاهاشون هم سالم بودن ولی امان از روزی که ناسالم باشه من خودم یه هارد سفارش دادم اشتباه اورده بودن ولی گرون تر از اون بود که سفارش دادم ولی من همونو میخواستم.زنگ زدم بعد پیچوندناشون گفت میگیریم بعد سه روز بررسی اگه مشکل نداشت تعویض میکنیم منم همونجا بیلخای بهش نشون دادم که دیگه شر و ور نگه اتم بخوان بشکافن سه روز طول نمیکشه.در کل از لحاظ خدمات پس از فروش در حد گوزه
Sent from my RM-998_apac_malaysia_935 using Tapatalk
منم این دستگاه تنها خریدم نبوده مشکل منم سر همین خدمات پس از فروششه،آقا منم حقمو میخوام پول براش دادم نه بوس
 

Shaahin92

Registered User
تاریخ عضویت
15 مارس 2014
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
229
محل سکونت
مرکز جهان
خب اینجا ایرانه و این اتفاقها طبیعی

شما حتی اگر حضوری از یک مغازه خرید میکردید و لپ تاپ مشکل دار بود / بازهم همین مشکلات با فروشنده پیش میومد و کلا قبول نمی کرد / شرکتهای وارد کننده که گارانتی هم میدن رو که دیگه نگو
 

mhm9mhm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2014
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
3
سن
30
منم این دستگاه تنها خریدم نبوده مشکل منم سر همین خدمات پس از فروششه،آقا منم حقمو میخوام پول براش دادم نه بوس
حق داری چون اولا حرف یه قرون دو زار نیست دوما وسیله کارته سوما اصلاً اونا رو سننه باید درست برخورد کنن.به نظر من شکایت کن ولی سگی وقتت تلف میشه مخصوصاً که تهران هم نیستی حالا در اخر چی شد؟
 

hm@d@

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
6
سن
44
حق داری چون اولا حرف یه قرون دو زار نیست دوما وسیله کارته سوما اصلاً اونا رو سننه باید درست برخورد کنن.به نظر من شکایت کن ولی سگی وقتت تلف میشه مخصوصاً که تهران هم نیستی حالا در اخر چی شد؟
فعلا که به enamad.ir شکایت کردم فردا صبح هم میرم پلیس فتا و دادسرا
 

behzadnoor

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2005
نوشته‌ها
1,886
لایک‌ها
287
محل سکونت
×زیر چتر سبز×
متاسفانه این یک واقعیته توی تجارت الکترونیک ما . چیزی به عنوان رفتار حرفه ای وجود نداره از شرکت های ارائه دهنده اینترنت بگیر تا خرید و فروش های کلان . هنوز یه جای کاملا معتبر مثلا مثل آمازون وجود نداره که آدم بدونه انقدر حرفه ای عمل میکنن که اگر بدونن خودت هم جنسشون رو خراب کردی بخاطر حفظ مشتریاشون خدمات بدن . تا حالا بالای بیست تومن از دیجی کالا جنس خریدم و خوشبختانه هنوز هیچ مشکلی هم نداشته اجناس و نمیتونم خرده بگیرم ولی خب با تغییر سیستم قدیم به جدید و تغییر درصد تخفیف به دیجی بن چهل دیجی بن بهم دادن که بعد از یه مدت هم سوزوندن . این یعنی عدم رفتار حرفه ای برای مشتری که تا الان بالای بیست تومن ازشون خرید داشته

مجله متفاوت ردز www.radz.ir
 

hm@d@

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
6
سن
44
متاسفانه این یک واقعیته توی تجارت الکترونیک ما . چیزی به عنوان رفتار حرفه ای وجود نداره از شرکت های ارائه دهنده اینترنت بگیر تا خرید و فروش های کلان . هنوز یه جای کاملا معتبر مثلا مثل آمازون وجود نداره که آدم بدونه انقدر حرفه ای عمل میکنن که اگر بدونن خودت هم جنسشون رو خراب کردی بخاطر حفظ مشتریاشون خدمات بدن . تا حالا بالای بیست تومن از دیجی کالا جنس خریدم و خوشبختانه هنوز هیچ مشکلی هم نداشته اجناس و نمیتونم خرده بگیرم ولی خب با تغییر سیستم قدیم به جدید و تغییر درصد تخفیف به دیجی بن چهل دیجی بن بهم دادن که بعد از یه مدت هم سوزوندن . این یعنی عدم رفتار حرفه ای برای مشتری که تا الان بالای بیست تومن ازشون خرید داشته

مجله متفاوت ردز www.radz.ir
آره منم بیشتر از 20 تا دیجی بن ازم سوزوندن
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
36
محل سکونت
کرج
سلام
من 30 فروردین امسال یه تبلت از دیجیکالا خریدم
متاسفانه امروز خراب شد
موقع خرید تو سایت نوشته بود 1 سال گارانتی داره
امروز اومدم دیدم نوشته گارانتی 6 ماه
در ضمن اون هم تاریخش مربوط میشه به برج 8 سال گذشته
خواستم بگم من اشتباه کردم و گول پیشنهاد ویژه و این چیزا رو خوردم جنس رو ندیده خریدم
حالا الان که خراب شده مونده رو دستم
شما از این اشتباه من تکرار نکنید
آخه تا کی میخوان این سایتها سر مردم رو کلاه بزارن؟
 

m558

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,444
لایک‌ها
1,487
من که خرید هامو از اونجا میکنم
تا به حال هم مشکلی پیش نیومده
این شرکت روزانه 1 میلیارد 200 میلیون تومان فروش داره (این یعنی کارش درسته و کلاهبردار نیست)
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
36
محل سکونت
کرج
سلام
طی تماسی که با دیجی کالا داشتم بهم گفتن که جنس گارانتی داره و شماره مرکز گارنتی رو بهم داد
منم زنگ زدم مرکزش گفتن ما دیجی کالا رو قبول داریم
هیچی دیگه منم امروز بردم گارانتی
فعلا که هوا خوبه
ببینم گارانتی چیکار میکنه
اما دم دیجی کالا گرم.فکر نمیکردم اینجور هوای مشتریاشو داشته باشه.
 

حسین hosein

Registered User
تاریخ عضویت
4 جولای 2014
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
102
محل سکونت
تهران
من هیچ وقت از دیجی کالا خوشم نیومده و هیچوقتم ازش خرید نکردم
در عوض رایان سبا و گوشی شاپ خیلی محترمن و 24 ساعتم مهلت تست داری ناراضی بودی یا اونی نبود که میخواستی پس میگیرن
از جفتشونم خرید داشتم
همون روز فرستادن و جنشم دقیقا همونی بوده که میخواستم
دیجی کالا که 72 ساعت مهلت تست داره دوست عزیز + گارانتی معتبر
 

shervin

ASP.net
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2005
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
261
سن
38
محل سکونت
تهران

Gesher

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
757
لایک‌ها
794
محل سکونت
next generation CPU microarchitecture
مهلت تستشون که بیشتر شده دوست خوب:
http://digikala.com/Page/Return-Policy
رویه‌های بازگرداندن کالا
اشکالات فنی در کالای خریداری شده
از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر دیجی ‏کالا فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده را از 48 ساعت به 7 روز کاری پس از تحویل افزایش داده است.
جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏‌های زیر دقت بفرمایید:
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس 28103 و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما به خدمات پس از فروش دیجی کالا اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی کالا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان دیجی کالا تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به دیجی کالا، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت
در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیجی کالا اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا به دیجی کالا اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 28103 و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش دیجی کالا اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
برای ارسال کالای دارای مغایرت به دیجی کالا، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی دیجی کالا صورت نمی‌‏‏گیرد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش دیجی کالا، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده دیجی کالا است.
 

kia384

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
تو ایران یه چیزی عرف شده. هر وقت شکم طرف سیر میشه دیگه خدا رو هم بنده نیست. تو یکی دو باری که به قسمت فروش و پشتیبانی دیجی کالا زنگ زدم دقیقا متوجه این موضوع شدم. بالاسری درست حسابی ندارن به قول معروف همشون هفتیر کش شدن اونجا، یا فکر میکنن که شدن. این وضعیت رو جمع و جور نکنن باید خودشون رو جمع کنن.

در ضمن لطفا مطالعه کنید. این مهلت 7 روز لطفی نیست که کرده باشن. اجباری هست که باید بکنن. در تمام فروشگاههای دارای نماد اعتماد این یک قانونه. یادم هست زمانیکه نماد داشتن و بر خلاف همه فروشگاههای نماد دار که 7 روز فرصت تست و ارجاع داشتن من سر این قضیه با پشتیبانی اونها دعوام شده بود که یک خانم بی سواد مجسمه پشت خط تلفن، چشم بسته فقط دهن باز می کرد و می گفت نه نمیشه اصلا همچین چیزی وجود نداره. نمیدونم رو چه حسابی نماد گرفته بودن اون موقع!!! که از طریق نماد شکایت کردم ازشون
 
Last edited:
بالا